Gå til innhold

"han glemmer henne om du tar kontakt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det noen som sa til meg da jeg ymtet frempå om at jeg liker en fyr, og har vært ganske betatt lenge. nesten så jeg kan si ejg er forelsket. Jeg får han ikke ut av hodet, men hun han datet ville ikke det samme og han har hatt kjærlighetssorg etter dette.
Men er det så lurt på bare ta kontakt da? jeg kommer alltid til å føle at jeg er ei han tar til takke med, og at han kommer til å løpe tilbake til henne dersom hun tar kontakt med han igjen. 
Eller er det slik at en mann kan glemme ei jente med en gang dersom ei annen byr seg?

Anonymkode: 53d76...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fort ende opp som trøsteklut eller rebound, gi ham tid til å bearbeide sorgen så kanskje han kan date deg på riktig grunnlag.

Anonymkode: 83abc...62c

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvordan du oppfører deg. Er du livredd for at han skal dumpe deg for hun andre blir du nok bare en kjedelig transportetappe. Gir du jernet er hun glemt i en fei.

Skrevet

Han glemmer henne ikke med en gang du sier hei liksom. :) Det er vel snakk om at du skal prøve å bli bedre kjent med han, flørte litt og se hvordan det går? Hvis han liker deg (bedre enn henne) vil han sannsynligvis prøve et forhold med deg og glemme hun andre. Jeg har jo vært betatt av noen menn opp gjennom, det er IKKE slik at de bare kan komme vandrende og så smelter jeg igjen. De var jo tydeligvis ikke sammen så lenge, så han er skuffet over noe som ikke ble, det er ikke en kjærlighetssorg som varer mer enn noen uker eller kanskje et par måneder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...