AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 noen som har erfaring med å gjenoppta kontakt med noen man liker, men som man tidligere har avvist? Han ble sammen med ei ganske tidlig i år og jeg var knust, men det tok så fort slutt. Anonymkode: 8f7eb...2da
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 "Hei, hvordan går det?" Anonymkode: b884e...78f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Jeg har nettopp gjort det selv. Eller, for et par mnd siden. Men grunnet mye ferie osv. så har vi kun fått møttes 1 gang. Jeg er veldig usikker på intensjonene hans, han vil møte meg og finne på ting. Men noen ganger tenker jeg at det kommer til å ende opp som sist, at han ikke liker meg nok og jeg blir såret. Jeg liker han godt å syntes han er en fin gutt. Tror virkelig vi kunne fått det greit sammen. Spent på de neste møtene. Jeg aner ikke om det er "dater" eller møter som gamle venner..... Og jeg kan ikke spørre. Vil ikke skremme han, enda. Anonymkode: 823f8...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå