Gå til innhold

ikke god nok..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å ikke skrive alt for mye, så skal gjøre det veldig enkelt.
Alltid hatt dårlig selvtillit, og aldri tenkt at jeg er den som kan bli ditt og datt. Jeg har hatt kraftige konsetrasjonsvansker gjennom hele skolen også så karakterene er fra dårlig til middels. Kommer aldri til å få en prestigejobb for å si det slik da. 
Jeg klarer ikke henge i politikken, jeg vet ikke hvem jeg skal støtte for jeg blir alt for lett påvirket av den som snakker der og da. Slik er det irl også, jeg har ikke særlig sterk personlighet.
Jeg liker en fyr, men droppa det hele for jeg vet hva som skjer. Scanario
Han tok kontakt med meg og la opp til at vi ble kjent. Jeg i lykkerus hver gang han skrev med meg og følte på meg at det var noe mer. Jeg holdt meg forsiktig fordi jeg tror det er for godt til å være sant at han skriver med bare meg. Menn kan ikke holde seg til en dame vettu..alle er for fristende. 
La oss si at vi blir sammen. Jeg er rolig inni meg fordi jeg har fått han , men det varer ikke lenge. For jeg vil føle at han skriver til andre jenter og møter andre når jeg ikke er der. I tillegg vil han lett falle for ei annen ei, som har bedre karriere, mer utstråling og sterkere meninger. Vips, så blir jeg dumpa, for ingen kommer til å si noe på det likevel. Jeg har blitt pult, da fikk han alt jeg kunne gi han , mens han har det fint med hun nye og er kjempe engasjert i bare henne. 

Anonymkode: efd79...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det bare en ting å si, du er god nok. Slutt å se på deg selv i knuste speil og hør på sangen u der. 

Anonymkode: 58dad...a64

• Liker 3
Skrevet

Finn en på ditt eget nivå, så vil dere klamre dere til hverandre for alltid i et forsøk på å overleve i en fiendtlig verden.

Skrevet
Akkurat nå, Veneke skrev:

Finn en på ditt eget nivå, så vil dere klamre dere til hverandre for alltid i et forsøk på å overleve i en fiendtlig verden.

du leste bare det du ville lese tror jeg. du fikk tydeligvis ikke med deg noe.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du leste bare det du ville lese tror jeg. du fikk tydeligvis ikke med deg noe.

Synd du har så lite sans for romantikk. Jeg synes "you and me, baby, against the world" er superromantisk.

Skrevet
27 minutter siden, Veneke skrev:

Hvilket nivå er det?

Anonymkode: f02c4...51e

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket nivå er det?

Anonymkode: f02c4...51e

Det nivået hvor man er usikker på seg selv, engstelig og litt redd for en skummel verden og forberedt på det verste. Får litt sånn Elling-følelse her, har du sett de filmene? Det samme med Ludvig i Flåklypa! Det kan være veldig sjarmerende om man er ærlig og åpen.

Endret av Veneke
Skrevet
4 minutter siden, Veneke skrev:

Det samme med Ludvig i Flåklypa! Det kan være veldig sjarmerende om man er ærlig og åpen.

Og la oss ikke glemme fine, fine Tussi i "Ole Brumm"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...