Gå til innhold

Har det hjulpet dere på noen måte å legge om personligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyktes dere da med å få bedre napp på arbeidsmarkedet, klatre opp på den sosiale rangstigen, oppnådd andre goder osv?

Dere skjønner hva jeg mener? 😊

Anonymkode: 25e9c...cea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, men hvordan legger man om personligheten? egentlig? Jeg er da uansett den samme personen, noen bare har ting i seg mens andre har det absolutt ikke. Jeg har alltid vært den innesluttede, stille, grubler og fantaserer foran å virkelig leve ut ting, tenker masse katastrofetanker litt negativt (for eksempel gidder jeg ikke date en jeg liker fordi jeg vet det går galt en dag uansett), blir sliten av å være med mennesker for lenge og mangler interesse for andre. I tillegg vil jeg bli sett for den jeg er.

Så hvis du har en sikker oppsrkift på hvordan jeg legger om personligheten vil jeg ha den. 

Anonymkode: 53b11...990

Skrevet

Alltid vær deg selv, med mindre du er en bitch et mitt ordtak :)

Skrevet

Før lot jeg alle styre meg siden jeg ikke visste hva det innebar å være seg selv. Jeg levde et selvutslettende liv og fant ikke ut hvem jeg egentlig var ergo famlet jeg og slet med å sette grenser. 

En dag møtte jeg veggen og ble tvunget til å ta et oppgjør med meg selv. Først da kunne jeg bli meg selv sunn selvhevdende ivareta egne grenser. 

Omgivelsene , ja ikke alle men noen misliker dette og vil ha den usikre jenta tilbake

Dream on, sier jeg.

Anonymkode: d4c90...21e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...