Gå til innhold

Snapchat-"regler"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte snap til tinderflørten tidligere idag. Han svarte, og vi chattet bittelitt. Noen timer senere sendte jeg en ny snap, ikke spesielt rettet mot ham. Han responderte ikke. Seks timer senere sendte jeg ny snap (denne gangen med et spørsmål). Responderte ikke.

Jeg kommer til å holde igjen nå, men er tre snapper i løpet av en dag for mye? Tror dere han tenker slik? 

Hvis flørten/daten ikke svarer på en snap du tydelig sender til flere, er det slik at du da bør vente med å sende noe nytt til han først sender noe til deg? 

Anonymkode: e8f46...7ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, tror ikke han har tenkt noe over det. Det går nok helt fint :)

Skrevet

Jeg ville ventet. Er jo litt kjipt når han ikke svarer på spm og ikke sender deg noe på eget initiativ 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ariadne# skrev:

Jeg ville ventet. Er jo litt kjipt når han ikke svarer på spm og ikke sender deg noe på eget initiativ 

Det var forsåvidt ikke noe å svare på (spørsmålet var "vet NOEN...", så han visste vel ikke, da). Og han sender noe på eget initiativ også, men det er ikke veldig ofte. 

Anonymkode: e8f46...7ef

Skrevet

Herregud, det er vel ikke alle som gidder å sende snap av aaaalt de gjør. Det er faktisk mange som har et liv ved siden av snap. Synes det er patetisk at man driver å overanalyserer fordi noen ikke sender snap eller svarer på en snap.

Anonymkode: 7a965...ea0

• Liker 2
Skrevet

Snap er faen meg bare rot til frustrasjon og usikkerhet x) Må møtes!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...