AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Noen som har erfaring med rusbehandling, tenker da på klinikkbehandling. Lurer på om de har 12 trinnsmodellen, men er usikker. Anonymkode: 2cfdf...ce4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 Jeg har gått til rusbehandling på en offentlig klinikk, var som DPS for rusmisbrukere. Jeg hadde individuelle samtaler, noen gruppetimer og hvis man ønsket så kunne man få parterapi. Det var aldri snakk om 12 trinnsmodellen. Det gikk på å finne ut hva årsaken bak misbruket var og hva man kan gjøre med det. Og hvordan komme tilbake til et normalt liv. Anonymkode: a9279...fb0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått til rusbehandling på en offentlig klinikk, var som DPS for rusmisbrukere. Jeg hadde individuelle samtaler, noen gruppetimer og hvis man ønsket så kunne man få parterapi. Det var aldri snakk om 12 trinnsmodellen. Det gikk på å finne ut hva årsaken bak misbruket var og hva man kan gjøre med det. Og hvordan komme tilbake til et normalt liv. Anonymkode: a9279...fb0 Måtte du vente lenge på å komme inn? Anonymkode: 2cfdf...ce4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Måtte du vente lenge på å komme inn? Anonymkode: 2cfdf...ce4 Ventet i et par mnd. Anonymkode: a9279...fb0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 Bumper denne, noen som har vært innlagt på klinikk som kan fortelle litt om opplegget. Skal være der i inntil 3 mnd å gruer meg fælt, gleder meg også da.. Til å få orden på meg selv og livet mitt igjen. Anonymkode: 2cfdf...ce4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå