AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #21 Skrevet 19. august 2018 Jeg datet en periode en overvektig mann. Snill som dagen er lang, romantisk og en fantastisk samtalepartner. Vi kunne snakke timesvis sammen om absolutt alt mulig, og hadde mange gode diskusjoner med han. Desverre la det at han er overvektig en god demper for meg da det kom til sex. For det første ble han fort andpusten og måtte ta pauser, enkelte stillinger ble vanskelig grunnet magen og penisen var heller liten (uvisst om det var pga overvekt) og gav meg ikke den store opplevelsen. Det endte ofte opp med at han gikk ned på meg for å tilfredsstille meg siden han ble for sliten til penetrering. Ingenting å utsette på det området, men det holder ikke for meg. For meg må alle aspekter i et forhold funke for at det skal være liv laga. Synes det er synd at det seksuelle ikke funka for han er nok den beste matchen for meg så langt. Anonymkode: 590cb...440
*nordby* Skrevet 19. august 2018 #22 Skrevet 19. august 2018 Hvis mannen er kjempestor, ender det nok opp i at du rir. Min mann er stor, har super kondis, men magen kommer litt i veien for spoon - sex, så det går dessverre ikke. Bakfra går heller ikke særlig bra, men jeg får alltid gpunkts - orgasmer før det går for mannen min (misjonær og ridende). Prøv kjæresten din, håper det blir en god opplevelse
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #23 Skrevet 19. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bør man være en slags akrobat for å ha sex med en overvektig mann? Spesielt myk og tøyelig selv? Anonymkode: 7b511...af8 Nei, det vil jeg ikke si. Jeg er vel veldig gjennomsnittlig. Anonymkode: fae7a...78d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #24 Skrevet 19. august 2018 Han lå over meg å pusta å pesa å det dryppet svette fra han rett i ansiktet og kroppen min, ble med den gangen. Anonymkode: 369d9...2c5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #25 Skrevet 20. august 2018 Mange er redd for at første gangen med en ny partner skal bli klein og mislykket. Sjansene øker kanskje for det med en overvektig mann? Best å være forberedt på det, kanskje? Tror ikke han er særlig erfaren i senga heller.. Anonymkode: 7b511...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå