AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Litt rar og ekkel sak her, vær advart😅 Er nå i dpo land og den uendelige symptom jakten er såklart på plass. De siste dagene har det kjentes ut som det har vært veldig vått nedentil. Har trodd det har vært mensen som har kommet flere ganger og løpt ut på do. Det har bare vært ganske klart og rennende. Noen som har opplevd dette og vært gravide? Anonymkode: d55d8...581
TeamWP Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Jeg hadde det sånn. Samtidig som mensmurringer så jeg trodde mensen var på vei i over 2 uker før jeg innså at det kanskje var på tide å ta en test😂
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Jeg hadde det også sånn. Jeg tok en test, den var negativ, og på grunn av følelsen av at mensen kom når som helst, slo jeg meg til ro med det. Ei uke senere, når mensen ennå ikke hadde kommet, til tross for murringer og følelsen av at den kom når som helst, tok jeg en test til. Den var klart positiv. Anonymkode: 258ee...3d1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 Takk for svar! Hvis mensen ikke dukker opp i helgen tar jeg en ny test mandag 😊 Anonymkode: d55d8...581
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt rar og ekkel sak her, vær advart😅 Er nå i dpo land og den uendelige symptom jakten er såklart på plass. De siste dagene har det kjentes ut som det har vært veldig vått nedentil. Har trodd det har vært mensen som har kommet flere ganger og løpt ut på do. Det har bare vært ganske klart og rennende. Noen som har opplevd dette og vært gravide? Anonymkode: d55d8...581 Sånn er jeg før mensen hver gang. Hvordan er tappen? Anonymkode: a9fec...bad
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sånn er jeg før mensen hver gang. Hvordan er tappen? Anonymkode: a9fec...bad Litt usikker på hvordan jeg skal kjenne etter for å finne denne tappen jeg🤔 Anonymkode: d55d8...581
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hvordan jeg skal kjenne etter for å finne denne tappen jeg🤔 Anonymkode: d55d8...581 Livmortappen er inne i skjeden din. Vask hendene og ha korte negler så tar du fingeren inn for å kjenne etter. Om den er høyt oppe så er det ofte graviditet og om den er lav så er det mensen. Anonymkode: a9fec...bad
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Livmortappen er inne i skjeden din. Vask hendene og ha korte negler så tar du fingeren inn for å kjenne etter. Om den er høyt oppe så er det ofte graviditet og om den er lav så er det mensen. Anonymkode: a9fec...bad Takk for svar! Har da forsøkt å kjenne etter denne tappen og tror jeg fant den😅 Beklager ekle detaljer her nå: stakk en finger opp og litt bak. Kjente noe rundt og glatt som liksom hang litt ned et stykke der inne. Var ganske fuktig. Kunne ikke kjenne noen åpning/hull. Kun kanskje noe som kunne minne om et lite søkk på forsiden. Når jeg tok finger ut var den ganske slimete og fargen på slimet var litt lyserød/lysebrun. Kanskje tidlig mensen tegn?🤔😜 Anonymkode: d55d8...581
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #9 Skrevet 17. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Har da forsøkt å kjenne etter denne tappen og tror jeg fant den😅 Beklager ekle detaljer her nå: stakk en finger opp og litt bak. Kjente noe rundt og glatt som liksom hang litt ned et stykke der inne. Var ganske fuktig. Kunne ikke kjenne noen åpning/hull. Kun kanskje noe som kunne minne om et lite søkk på forsiden. Når jeg tok finger ut var den ganske slimete og fargen på slimet var litt lyserød/lysebrun. Kanskje tidlig mensen tegn?🤔😜 Anonymkode: d55d8...581 Tiss på en pinne i morgen tidlig så finner du fort ut om det kan være noe. Eller vente i spenning 😊 pleier å skrive med alle detaljer hver måned for å sammenligne jeg da 😊 Anonymkode: a9fec...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå