AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Hvis to damer er like på skalaen, men den ene er utadvendt lg har stort nettverk, får alltid masse kommentarer på bildene sine osv. Den andre er introvert og får likes men aldri kommentarer, ikke så stort nettverk heller. Hvem går han for? Anonymkode: ffb94...29e
Veneke Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Den som har færrest plagsomme og pinlige ekser? 7
T-Rex Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Skredeffekten er uslåelig. Har en dame først fått et visst mannlig publikum, kan hun for det meste velge og vrake. Konkurranseinstinktet hos menn er kraftig. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Kommer nok an på hva slags personlighet han liker. Jeg er mann og ønsker ikke en kjæreste som er veldig glad i å sosialisere seg med flest mulig. Vært sammen med en slik dame før og syntes det ble for mye besøk hele tiden, alltid telefoner som ringte, osv. Tilsvarende ble hun frustrert fordi jeg ønsket for mange kvelder og helger med bare oss og ingen andre. Anonymkode: 2b552...3ed 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 Har ei jente på jobb som ikke er spesielt mye penere enn andre (rundt en 7/10 tipper jeg, og det er flere pene jenter på jobb), men hun kler og sminker seg sexy, legger ut masse flotte selfies og er lett på tråden. Hun har hauger av menn etter seg. De jevnpene men "seriøse" damene blir absolutt ikke siklet etter på samme måte. Anonymkode: 9529b...323 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 Jeg hadde gått for nummer to fordi vi, alt annet likt, hadde passet bedre sammen. Hva "menn" som generell kategori hadde gjort aner jeg ikke. Anonymkode: 4e3aa...134 1
matrobot Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 Personlig vil jeg gå for en introvert - fordi jeg er ganske introvert selv De som er utadvendt vil kanskje foretrekke den som mer sosial (for da kan de ofte gå ut sammen).
AnonymBruker 42 Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 Var jo litt av et spørsmøl og"problemstilling" Kan jo selvsagt bare svare for meg selv, og ikke på vegne av andre menn... Ting som "nettverk", og "kommentarer/likes", innadvendt/utadvent er faktorer som ikke har noen som helst betydning for meg, så de kan jeg se bort i fra. Da står jeg igjen med et valg mellom to damer som er nøyaktig like attraktive for meg, imens en av dem er attraktiv for alle. Av personlig erfaring ville jeg DEFINITIVT gått for dama som var like attraktiv for meg, og minst attraktiv for alle andre. Det er utrolig slitsomt å være sammen med noen som alle sikler etter. Det at noe er attraktiv for ALLE har så og si ingen verdi for meg. Og I motsetning til @T-Rex, så tror jeg de fleste menn ville tatt det samme valget, og at "skredeffekten" blant menn (ikke gutter) er ekstremt liten, sammenlignet med kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #9 Skrevet 16. august 2018 Begge får sine bilder lastet ned og runket til like mye, akkurat det er helt sikkert. Hvem han går for handler om tilgjengelighet. Etterspørselen er der, på begge. Anonymkode: 62bc6...334 1
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 16. august 2018 #10 Skrevet 16. august 2018 Jeg tenker at begge deler er like lite attraktivt, både det å være opptatt av at man får så mange likes på oppmerksomhetshoreriet sitt, og det å være opptatt av at man ikke får mange nok likes på oppmerksomhetshoreriet sitt. Intelligens og evne til refleksjon spiller en stor rolle for det totale attraktivitetsnivået, og onanering på sosiale medier vitner ikke om noen av delene. Vet du hva det minner meg om? Det minner meg om sånne fyrer som helt åpenbart spiller i band for å få seg noe, men som ikke har noe av substans å by på, eller slike som kikker sultent rundt seg idet de drar fram gitaren for å spille en eller annen "sommerslager" på narsch. Det er bare alt for åpenbar onanering, og det er lite tiltrekkende at man ikke har selvinnsikt nok til å se det selv. For all del, vi spiller alle våre spill, men det er noe mer attraktivt over det å klare å spille spillet på en mer subtil måte.
Gjest Minesveiper Skrevet 16. august 2018 #11 Skrevet 16. august 2018 (endret) Er ikke så opptatt av om damen har stort nettverk og slikt. Jeg ville gått for hun jeg fikk best kjemi med. Når jeg var yngre hadde nok det blitt hun som var utadvent fordi det pleier å være lettere å få kjemi med de utadvente med en gang. Nå synes jeg det er helt greit å bruke tid på å bli kjent, og da trenger ikke alt å klaffe med en gang. Kunne derfor valgt begge. Endret 19. august 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #12 Skrevet 16. august 2018 Vil være helt umulig å svare på dette da det kommer an på helheten for hvert individ, men jeg tror menn ofte liker de damene som er mer private av seg, ikke de som MÅ ha konstant oppmerksomhet, som "alle" kretser rundt, for selv om mange kanskje opplever de som populære, tenker jeg at de ikke er så fornøyd, da de har dette bekreftelsesbehovet, som forteller meg at de egentlig har lavt selvbilde, for ei som ikke har dette behovet, er mer in tune med seg selv. Anonymkode: ede20...8a6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #13 Skrevet 17. august 2018 Det finnes eksempler på dette. Enkelte smilende, positive og kule damer har en tendens til å få mange forelskede gutter etter seg. Men så langt det er sagt, tror jeg ikke man har den samme flokkmentaliteten blant gutter, som man finner blant yngre damer. Jeg har ikke opplevd dette, men det betyr såklart ikke at det er jeg sier stemmer ;-). Anonymkode: e9544...dfb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #14 Skrevet 17. august 2018 Han går for den utadvendte. Finnes ingen sjenerte damer som er i et forhold Anonymkode: 8966a...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #15 Skrevet 18. august 2018 Tror menn er mye åpnere. Jeg tror jeg har et veldig spesielt utseende, syns selv jeg er vakker, og merker at det er en viss type menn som går etter meg (heldigvis gode menn) Jeg har opplevd å bli nedverdiget på byen av sossetyper og sånne kleine, rike pappagutter. De synes jeg er rar og eksentrisk kanskje? Mens nerder og kunstnere blir helt betatt av meg. En raffinert skjønnhet, som en kompis sa. Like barn leker best tror jeg. Anonymkode: adcd3...86f
Gjest Vanlig fyr Skrevet 18. august 2018 #16 Skrevet 18. august 2018 On 8/16/2018 at 9:49 PM, AnonymBruker said: Hvis to damer er like på skalaen, men den ene er utadvendt lg har stort nettverk, får alltid masse kommentarer på bildene sine osv. Den andre er introvert og får likes men aldri kommentarer, ikke så stort nettverk heller. Hvem går han for? Anonymkode: ffb94...29e Den andre. Men det er kun min preferanse.
_Malene Skrevet 18. august 2018 #17 Skrevet 18. august 2018 På 16.8.2018 den 21.56, T-Rex skrev: Skredeffekten er uslåelig. Har en dame først fått et visst mannlig publikum, kan hun for det meste velge og vrake. Konkurranseinstinktet hos menn er kraftig. Helt klart.
Gjest hind Skrevet 18. august 2018 #18 Skrevet 18. august 2018 Jeg tipper at 80-90% av mennene helst vil ha den mest omsvermede jenta. Menn konkurrerer om absolutt alt, og en populær kjæreste sørger for å få dem opp et par hakk statusmessig. Selvfølgelig er det henne de vil ha. Hun andre har bare en sjanse hvis den omsvermede ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #19 Skrevet 18. august 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror menn er mye åpnere. Jeg tror jeg har et veldig spesielt utseende, syns selv jeg er vakker, og merker at det er en viss type menn som går etter meg (heldigvis gode menn) Jeg har opplevd å bli nedverdiget på byen av sossetyper og sånne kleine, rike pappagutter. De synes jeg er rar og eksentrisk kanskje? Mens nerder og kunstnere blir helt betatt av meg. En raffinert skjønnhet, som en kompis sa. Like barn leker best tror jeg. Anonymkode: adcd3...86f Opplever nemlig liknende ting som deg. Jeg har kanskje ikke et SPESIELT utseende, men pent, litt mystisk og naturlig. Jeg har ikke MANGE menn etter meg lenger, jeg henger ikke så mye på fest lenger og sånn super sosial. Men det er alltid noen som er interessert. Jeg har aldri vært plaget med "bruk og kast" menn. Sossetyper, pappagutter har hatt en fremgangsmåte som tilsier at de prøver å få meg med hjem for ons, men jeg faller ikke for den type menn. Men så finner de seg gjerne ei som også er fra vestkanten, har dyre klær og hele pakka som de respekterer lit mer. De menn jeg har tiltrukket meg har gjerne vært litt mer rolige av seg og ute etter forhold. Anonymkode: ffb94...29e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #20 Skrevet 18. august 2018 På 17.8.2018 den 11.47, AnonymBruker skrev: Han går for den utadvendte. Finnes ingen sjenerte damer som er i et forhold Anonymkode: 8966a...f6c Du tar feil. Jeg kan være sjenert, men er hu som alltid tar initiativet med menn. Menn gjør meg mindre nervøs, og omgås. Blant kvinner (på jobb) er jeg hu innadvendte, stille, «sjenerte». Privat, på byen/fest/med kompiser er jeg hu utadvendte, pratsomme, sprudlende, morsomme meg. Jeg er annerledes , i forskjellige miljøer, og med forskjellige folk. Enkelte personer gjør meg bedre. Anonymkode: f4ef0...08e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå