AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #21 Skrevet 16. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er mindre kresne enn kvinner når det gjelder sex. Men ikke når det gjelder «tidsfordriv» vil jeg mene. Ser stadig vekk her på forumet mene at de ikke gidder ha kvinnelige venner, fordi det er kjedelig. Anonymkode: c72f0...908 Tja, i det virkelige liv vil de fleste menn si ok til å la en kvinne henge på med dem, spesielt om hun er attraktiv. Det er vel litt av grunnen til at noen jenter hevder de "trives bedre med gutter". Dersom du mangler egenskapene til å etablere vennskap med kvinner, kan du som regel henge deg på menn da de er mer likandes og samværet er lavterskel. Men det er klart at det er ikke "vennskap" på samme måte. Anonymkode: bb519...f61 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #22 Skrevet 16. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, i det virkelige liv vil de fleste menn si ok til å la en kvinne henge på med dem, spesielt om hun er attraktiv. Det er vel litt av grunnen til at noen jenter hevder de "trives bedre med gutter". Dersom du mangler egenskapene til å etablere vennskap med kvinner, kan du som regel henge deg på menn da de er mer likandes og samværet er lavterskel. Men det er klart at det er ikke "vennskap" på samme måte. Anonymkode: bb519...f61 Så du er en av dem som sier at menn bare er venner med kvinner de finner attraktive? Anonymkode: c72f0...908
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #23 Skrevet 17. august 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Det handler vel kanskje litt om at når kvinner havner i en "hekt" så er det en mann som er seksuelt tilgjengelige for dem, men ikke følelsesmessig involvert. Nå vet jeg at ord som "liga" er hatet her, men hvis vi aksepterer at det finnes mer og mindre ettertraktede partnere, av ulike årsaker, så er det da snakk om menn som muligens ligger hakket over kvinnen de treffer i liga - og derfor ikke er ivrige på et forhold. Jeg regner med at mennene det skrives om her på forumet, i en "hvorfor er han ikke mer på"-maner, er menn som ikke akkurat har hatt sex for første gang, og som i hvert fall appellerer til mer enn en kvinne. Liker du ham, er sjansen stor for noen andre gjør det og. Han har noe som kvinner kan responderer på. Menn blir så visst betatt de også, men de får jo ganske konkret "tilbakemelding" når det ikke fungerer - hun vil ikke ligge med deg. Så da er det bare å legge det fra seg. Kvinner har "ulempen" at menn er mindre kresne for flyktige relasjoner, og kvinner kan være gode nok for selskap, tidsfordriv, sex og bekreftelse uten at deres følelser egentlig er gjengjeldt. Derav frustrasjon og "hekt". Anonymkode: bb519...f61 Veldig enig i at dette er grunnen til at kvinner blir hektet, vært hektet en gang selv av samme årsak, han var veldig på men kald etter sex. Men jeg har hatt 4 menn opp gjennom som har vært hektet på meg, og de har ikke vært noe bedre enn kvinner, kanskje litt verre siden de kunne bli aggressive også. Mye gråt, sinne og frustrasjon fra deres side, selv om jeg ikke har lovt dem en dritt, bare vært hyggelig. Han ene ble skummel også, flyttet til der jeg bodde (creepy) og ropte hore etter meg da jeg ikke hilste på han (aldri hatt en seksuell relasjon til han). Og han andre knuste et vindu fordi han hørte jeg hadde rota med noen på fest. Føler menn sjeldnere blir hektet, men at de blir det i mer ekstrem grad om det først skjer. Anonymkode: ea055...135 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #24 Skrevet 17. august 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du er en av dem som sier at menn bare er venner med kvinner de finner attraktive? Anonymkode: c72f0...908 Nei, det er ikke det jeg har skrevet. Anonymkode: bb519...f61
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #25 Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke det jeg har skrevet. Anonymkode: bb519...f61 Hva mente du da? Lurer oppriktig 🙂 Anonymkode: c72f0...908
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #26 Skrevet 18. august 2018 Jeg tror menn blir like (om ikke mer) hekta som kvinner. Har hatt flere menn som indirekte har vist og innrømt at de har vært hekta på meg, til tross for at de har fått seg dame. De venter og venter i håp om at jeg kanskje skal like dem tilbake, fordi jeg har vært dårlig til å avvise ordentlig. Noen har til og med sagt at de ville dumpet dama si hvis jeg sa at jeg ville ha de (høres skikkelig selvdigger ut nå, men det er sant). Har også opplevd de typiske stalkerne som har nektet å akseptere en avvisning, det var en som til og med gikk inn i huset mitt da jeg ikke var hjemme og stjal en truse (!). Jeg tror grunnen til at det appeleres til kvinner er at vi snakker mer om det til hverandre, samt at vi legger skylda på oss selv, mens mennene ikke snakker om det og heller legger skylda på kvinnene; men at kvinner oftere blir hekta enn menn har jeg ingen tro på. Anonymkode: 34e3b...e49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå