AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Når jeg leser på nett hendvender artikkelen seg alltid til kvinnen. Det virker slik når jeg leser her også. At det er kvinner som går og håper og venter. Anonymkode: 4844b...480
Ariadne# Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Har inntrykk av det ja. Virker som menn legger mindre i det tidlig i et dating-forløp 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Kvinner er jo mer romantiske enn menn da. Jeg sliter veldig med hekt selv. Blir veldig lett forelska og forelsker meg i selve forelskelsen mer enn i selve personen. Akkurat nå har jeg en kar som sier han er hekta på meg. Han er ekstremt pågående og intens. Sier han aldri har vært så forelska før og han har bare møtt meg to ganger. Anonymkode: 487ac...7c5 5
Raven.Writingdesk Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Nei. Menn blir også psykotisk og hekta. Men de agerer nok på en helt annen måte. 7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 Men synes dere ikke vi fortjener å ha det litt vondt da? Hvis det er slik at vi skal være så forbanna romantiske, så ber vi kanskje litt om det selv? Jeg er selv forelsket jeg da, men jeg satser absolutt aldri for jeg bare vet hvordan det vil ende. Menn sier ting, men gjør noe annet. Anonymkode: 4844b...480
Fredagslunch Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 Jeg er hekta på en som er hekta på meg, jeg! 3
Snaskesnusken Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men synes dere ikke vi fortjener å ha det litt vondt da? Hvis det er slik at vi skal være så forbanna romantiske, så ber vi kanskje litt om det selv? Jeg er selv forelsket jeg da, men jeg satser absolutt aldri for jeg bare vet hvordan det vil ende. Menn sier ting, men gjør noe annet. Anonymkode: 4844b...480 Hvem er vi? 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 Det handler vel kanskje litt om at når kvinner havner i en "hekt" så er det en mann som er seksuelt tilgjengelige for dem, men ikke følelsesmessig involvert. Nå vet jeg at ord som "liga" er hatet her, men hvis vi aksepterer at det finnes mer og mindre ettertraktede partnere, av ulike årsaker, så er det da snakk om menn som muligens ligger hakket over kvinnen de treffer i liga - og derfor ikke er ivrige på et forhold. Jeg regner med at mennene det skrives om her på forumet, i en "hvorfor er han ikke mer på"-maner, er menn som ikke akkurat har hatt sex for første gang, og som i hvert fall appellerer til mer enn en kvinne. Liker du ham, er sjansen stor for noen andre gjør det og. Han har noe som kvinner kan responderer på. Menn blir så visst betatt de også, men de får jo ganske konkret "tilbakemelding" når det ikke fungerer - hun vil ikke ligge med deg. Så da er det bare å legge det fra seg. Kvinner har "ulempen" at menn er mindre kresne for flyktige relasjoner, og kvinner kan være gode nok for selskap, tidsfordriv, sex og bekreftelse uten at deres følelser egentlig er gjengjeldt. Derav frustrasjon og "hekt". Anonymkode: bb519...f61 7
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 16. august 2018 #9 Skrevet 16. august 2018 "Hekt" som forklaringsmodell = mangel på evne til å ta ansvar for egne handlinger, og stå for de valg man har tatt. Hvorvidt dette er en kvinnegreie skal jeg ikke uttale meg om.
Raven.Writingdesk Skrevet 16. august 2018 #10 Skrevet 16. august 2018 Jeg kan jo kaste en liten fakkel inn i diskusjonen og si at menn når de blir hekta og psykotisk, blir ofte langt mer ekstrem. De dreper. kvinner, de overanalyserer hva siste meldinga betydde og oppdaterer Snapchat scoren hans hvert fjerde minutt. vesentlig forskjell. 6
Raven.Writingdesk Skrevet 16. august 2018 #11 Skrevet 16. august 2018 Akkurat nå, HerrBæsjerumpehull skrev: "Hekt" som forklaringsmodell = mangel på evne til å ta ansvar for egne handlinger, og stå for de valg man har tatt. Hvorvidt dette er en kvinnegreie skal jeg ikke uttale meg om. .. Sagt av en som sikkert har brukt mye tid på å samle kunnskap om emnet....? 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #12 Skrevet 16. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg leser på nett hendvender artikkelen seg alltid til kvinnen. Det virker slik når jeg leser her også. At det er kvinner som går og håper og venter. Anonymkode: 4844b...480 Det er jo det, siden menn ikke har følelser sånn som oss kvinner. Menn er mer som hunder,mer drevet av basic needs. Virker deilig å ha det sånn Anonymkode: 44cc6...3f1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #13 Skrevet 16. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det, siden menn ikke har følelser sånn som oss kvinner. Menn er mer som hunder,mer drevet av basic needs. Virker deilig å ha det sånn Anonymkode: 44cc6...3f1 Der er du som alltid avslutter med "" ja. Anonymkode: 4844b...480
Snaskesnusken Skrevet 16. august 2018 #14 Skrevet 16. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det, siden menn ikke har følelser sånn som oss kvinner. Menn er mer som hunder,mer drevet av basic needs. Virker deilig å ha det sånn Anonymkode: 44cc6...3f1 Å ha en slik generaliserende tankegang om menn må være forferdelig hemmende. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #15 Skrevet 16. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er du som alltid avslutter med "" ja. Anonymkode: 4844b...480 Hva mener du? Og hvorfor er du så paranoid? Må være fryktelig slitsomt. Skjønner ikke greia med alle overparanoide folk på KG ass. Anonymkode: 44cc6...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #16 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Og hvorfor er du så paranoid? Må være fryktelig slitsomt. Skjønner ikke greia med alle overparanoide folk på KG ass. Anonymkode: 44cc6...3f1 . Du svarer jo med akkuratt samme spørsmål som sist du ble gjenkjent også. "Hvorfor er du så paranoid"? Anonymkode: 4844b...480
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. august 2018 #17 Skrevet 16. august 2018 Tror ikke det er noen forskjell på kjønn der, men det er kanskje forskjell på hvordan man reagerer. Såkalte "stalkere" må jo absolutt kunne sies å være hekta, og de er jo ofte menn. At psykologer henvender seg til kvinner når de snakker om "hekt" er vel at det er mer sannsynlig at kvinner kjøper bøkene deres, og at det er flere kvinner som skriver om det her handler om at det er en overvekt av kvinnelige brukere her.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #18 Skrevet 16. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler vel kanskje litt om at når kvinner havner i en "hekt" så er det en mann som er seksuelt tilgjengelige for dem, men ikke følelsesmessig involvert. Nå vet jeg at ord som "liga" er hatet her, men hvis vi aksepterer at det finnes mer og mindre ettertraktede partnere, av ulike årsaker, så er det da snakk om menn som muligens ligger hakket over kvinnen de treffer i liga - og derfor ikke er ivrige på et forhold. Jeg regner med at mennene det skrives om her på forumet, i en "hvorfor er han ikke mer på"-maner, er menn som ikke akkurat har hatt sex for første gang, og som i hvert fall appellerer til mer enn en kvinne. Liker du ham, er sjansen stor for noen andre gjør det og. Han har noe som kvinner kan responderer på. Menn blir så visst betatt de også, men de får jo ganske konkret "tilbakemelding" når det ikke fungerer - hun vil ikke ligge med deg. Så da er det bare å legge det fra seg. Kvinner har "ulempen" at menn er mindre kresne for flyktige relasjoner, og kvinner kan være gode nok for selskap, tidsfordriv, sex og bekreftelse uten at deres følelser egentlig er gjengjeldt. Derav frustrasjon og "hekt". Anonymkode: bb519...f61 Tull! Det er jo ikke sånn at menn er så jævla kresne når det kommer til forhold, har sett en haug av smell stygge og feite og sure og blakke damer uten ambisjoner som er gift eller sammen med en kjekk mann og har barn sammen. Man kan fint elske noen enda de har mange feil! Er selv hektet på en som ikke vil ha meg, men eksen hans er jo ikke en bedre dame enn meg, og min eks hadde foreks ikke blitt sammen med en som henne, da han nesten kun liker fitnessmodeller og oppegående damer. Forresten så har han psykiske diagnoser osv og egentlig står vi likt økonomisk og utseendemessig osv. Anonymkode: 3ae74...86c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #19 Skrevet 16. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull! Det er jo ikke sånn at menn er så jævla kresne når det kommer til forhold, har sett en haug av smell stygge og feite og sure og blakke damer uten ambisjoner som er gift eller sammen med en kjekk mann og har barn sammen. Man kan fint elske noen enda de har mange feil! Er selv hektet på en som ikke vil ha meg, men eksen hans er jo ikke en bedre dame enn meg, og min eks hadde foreks ikke blitt sammen med en som henne, da han nesten kun liker fitnessmodeller og oppegående damer. Forresten så har han psykiske diagnoser osv og egentlig står vi likt økonomisk og utseendemessig osv. Anonymkode: 3ae74...86c Poenget er uansett at mannen kvinnen er hekta på selv mener han kan få bedre. Og da er det irrelevant om hun mener han ikke kan det, eller burde tenke slik. Anonymkode: bb519...f61 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #20 Skrevet 16. august 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler vel kanskje litt om at når kvinner havner i en "hekt" så er det en mann som er seksuelt tilgjengelige for dem, men ikke følelsesmessig involvert. Nå vet jeg at ord som "liga" er hatet her, men hvis vi aksepterer at det finnes mer og mindre ettertraktede partnere, av ulike årsaker, så er det da snakk om menn som muligens ligger hakket over kvinnen de treffer i liga - og derfor ikke er ivrige på et forhold. Jeg regner med at mennene det skrives om her på forumet, i en "hvorfor er han ikke mer på"-maner, er menn som ikke akkurat har hatt sex for første gang, og som i hvert fall appellerer til mer enn en kvinne. Liker du ham, er sjansen stor for noen andre gjør det og. Han har noe som kvinner kan responderer på. Menn blir så visst betatt de også, men de får jo ganske konkret "tilbakemelding" når det ikke fungerer - hun vil ikke ligge med deg. Så da er det bare å legge det fra seg. Kvinner har "ulempen" at menn er mindre kresne for flyktige relasjoner, og kvinner kan være gode nok for selskap, tidsfordriv, sex og bekreftelse uten at deres følelser egentlig er gjengjeldt. Derav frustrasjon og "hekt". Anonymkode: bb519...f61 Menn er mindre kresne enn kvinner når det gjelder sex. Men ikke når det gjelder «tidsfordriv» vil jeg mene. Ser stadig vekk her på forumet mene at de ikke gidder ha kvinnelige venner, fordi det er kjedelig. Anonymkode: c72f0...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå