AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Sluttet på piller i april. Tok ikke EL tester før i juni. Flere ganger har jeg fått tydelig positive EL tester, men ingen mensen eller graviditet etter hver gang. Andre som har opplevd at kroppen forsøker mange ganger og slippe egg, men ikke klarer etter pilleslutt? Hvor lang tid tok det før dere fikk EL? Kan det være noen medisinsk årsak? Noen råd for å få EL igang? 😁😊 Anonymkode: a6b9a...747
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Ikke uvanlig. Etter pilleslutt kan det ta et år før ting stabiliserer seg. Ingenting du kan gjøre. Anonymkode: e938c...bb7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Noen som vet hvor raskt kroppen forsøker på nytt med EL når den inne slipper egg? Venter den da en ny «syklus» eller vil den forsøke på nytt med en gang? TR Anonymkode: a6b9a...747
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 (endret) Du har nettopp begynt, og det tar tid. Jeg har drevet på i 2 år. Det er normalt etter pilleslutt. Til meg tok det 1 år før det ble normalt. Endret 29. august 2018 av Klokkeblomst90 Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå