Gå til innhold

tykke kvinner vs trente menn trådene. Reageres det mest på at kvinnen er tykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det jeg som ikke følger med eller er det nesten ingen som bryr seg om mannen er lubben /tykk og kvinnen er slank/trent? Er en kvinne derimot lubben eller tykk så reagerer folk. Og er det mest kvinner som ser på det eller kommer det fra menn og? 

Anonymkode: 9a625...d4b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg som ikke følger med eller er det nesten ingen som bryr seg om mannen er lubben /tykk og kvinnen er slank/trent? Er en kvinne derimot lubben eller tykk så reagerer folk. Og er det mest kvinner som ser på det eller kommer det fra menn og? 

Hvis de dater hverandre? Jeg har inntrykk av at menn går etter utseende og kvinner etter penger. Stort sett, med unntak, selvfølgelig.

Anonymkode: d0573...8ae

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er ikke akkurat tynn eller trent, (176 cm og 65 kilo), men jeg er kun interessert i store jenter, og alle jenter jeg enten har datet eller vært interessert i har vært mye større enn meg. Jeg ser ingen problem med det. Det er mye man kan gjøre sammen, og mye man ikke trenger å gjøre sammen. Selv om man er sammen eller har god kjemi, er det ikke absolutt alt man gjør sammen. Jeg går f.eks. ofte turer, men foretrekker å gå alene, for lufting av hodet og tanker.

Personlig bryr jeg meg ikke om at jeg er "mindre" enn noen dame jeg går sammen med. Jeg liker egentlig at det er en viss forskjell i størrelse. Men det er bare min preferanse. Når jeg ser andre par så tenker jeg ikke så mye på om det er forskjell verken i høyde, vekt eller annet av utseende.

Endret av Severin
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har litt inntrykk av at menn og kvinner gjerne blir sammen mens begge er i god form. Etter som årene går, fortsetter kvinnen å holde seg i form, mens mannens muskler blir til fett og en gedigen mage. Har sett en god del slike par i førtiåra.

Anonymkode: 90188...6c7

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er motsatt. Damer har mye større utvalg, og mange blir jo feite etter de får barn. Derfor syns jeg det er mye mer unaturlig at ei tynn jente er sammen med en feit fyr. Men så er kanskje damer mindre opptatt av utseende.

Anonymkode: 3553d...333

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns det er motsatt. Damer har mye større utvalg, og mange blir jo feite etter de får barn. Derfor syns jeg det er mye mer unaturlig at ei tynn jente er sammen med en feit fyr. Men så er kanskje damer mindre opptatt av utseende.

Anonymkode: 3553d...333

Eh, nei.

Anonymkode: 56f4e...503

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...