Gå til innhold

Få tilbake penger etter mislykket Restylane i lepper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man har skrevet under kontrakt på at man er klar over bivirkninger og komplikasjoner, er det da ikke noe håp om å få pengene tilbake? I mitt tilfelle er det ikke komplikasjoner som er årsaken, men filler som sannsynligvis er feilinjisert, av den grad at folk syns synd på meg når de ser meg. Hvor kan jeg henvende meg om jeg ikke får penger tilbake? Trenger det siden jeg ikke har penger til hylase, som jeg sårt trenger. 

Anonymkode: ae689...133

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært i kontakt med behandler? 

Høres jo useriøs ut, jeg har aldri måttet skrive under på noe som helst når jeg har tatt fillers. 

Anonymkode: 926b0...338

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Har du vært i kontakt med behandler? 

Høres jo useriøs ut, jeg har aldri måttet skrive under på noe som helst når jeg har tatt fillers. 

Anonymkode: 926b0...338

Nei, har ikke tatt kontakt siden jeg var der. Tenker det ikke er noe poeng pga den kontrakten, men vurderer å ta en telefon. 

Skrevet

Hvor satt du filler? Jeg fikk satt hyalase gratis på Oslo hudpleieklinikk når jeg kom inn for å fylle på mer, men hadde noen klumper som hun ville fjerne før hun la inn mer. Da hadde jeg tatt restylane på en annen klinikk. 

Anonymkode: 61cf9...308

Skrevet

Ville i alle fall absolutt tatt kontakt med klinikken, er de seriøse retter de opp feilen gratis. 

Anonymkode: 61cf9...308

Skrevet

Takk for svar, da tar jeg en telefon på mandag. Trodde hyalase kostet penger uansett, så da er det håp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...