AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Lurer på det som står i tittelen. Det er ikke seksuell trakkassering, ble kun sagt "trakkassering." Noen som vet? Anonymkode: 89c38...dc0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 At du er ekkel mot noen. Sier stygge ting mm. Anonymkode: d51dd...d7d 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At du er ekkel mot noen. Sier stygge ting mm. Anonymkode: d51dd...d7d Det er vel ikke trakkassering hvis det skjer en gang? Kan du gi eksempel`+ Anonymkode: 89c38...dc0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke trakkassering hvis det skjer en gang? Kan du gi eksempel`+ Anonymkode: 89c38...dc0 "Trakassering er handlinger, unnlatelser eller ytringer som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlige, nedverdigende eller ydmykende. For å regnes som trakassering må det oppleves som urimelig og uønsket av den som utsettes for det." Anonymkode: 80caf...3b7 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Trakassering er handlinger, unnlatelser eller ytringer som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlige, nedverdigende eller ydmykende. For å regnes som trakassering må det oppleves som urimelig og uønsket av den som utsettes for det." Anonymkode: 80caf...3b7 Ok, men kan andre vite at jeg trakkasserer da da? Bare jeg vet formålet vel? Anonymkode: 89c38...dc0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok, men kan andre vite at jeg trakkasserer da da? Bare jeg vet formålet vel? Anonymkode: 89c38...dc0 Nei, men du er en dårlig trakkasserer hvis du prøver og ikke klarer det. Må være pinlig å bare bli ledd av eller oversett av den man prøver å trakkassere. Anonymkode: 9c75e...009 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men du er en dårlig trakkasserer hvis du prøver og ikke klarer det. Må være pinlig å bare bli ledd av eller oversett av den man prøver å trakkassere. Anonymkode: 9c75e...009 Jeg prøver ikke å trakkassere noen. Bare lurer på hvordan andre kan si at noen andre trakkasserer når det kun er den som sier/skriver noe som vet formålet? De færreste vil vel innrømme eller innse at det de driver med er trakkassering.. da er det bare til å nekte for at formålet er " å være krenkende, skremmende, fiendtlige, nedverdigende eller ydmykende" hvis noen spør. Hvordan finne ut om noe er trakkassering da? Anonymkode: 89c38...dc0
Juniper Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 Sliter du veldig med sosiale koder, TS? Siden du mener at du kan kverulere på det der med formålet? For folk som er vant med å observere andre kommer det rimelig klart fram når en person utsetter en annen for trakkasering. Jeg tenker at det kunne være mer konstruktivt for deg å fortelle i detalj hva du har gjort, hva du har blitt beskyldt for, og i hvilken situasjon. Noen er veldig lett-krenka, mens andre ikke eier antenner i forhold til hvordan man bør oppføre seg. Med utgangspunkt i spekulasjonene dine i tråden er jeg litt redd for at saken her er i sistnevnte gruppe. At du har gjort eller sagt noe uten å forstå hvordan det ville bli oppfattet av mottakeren. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå