AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Hei Jeg har fra før av en bachelorgrad i sosologi og går nå mitt siste år på bachelorgraden i vernepleie. Disse har jeg tatt rett etter hverandre. Tror dere jeg vil ha noe fordel jobbmessig i og med at jeg har disse to bachelorgradene? Da tenker jeg ikke på faglig, men det å faktisk få en jobb.. Jeg vet selvfølgelig det går mye på personlig egnethet osv. Og hva med lønn? Stiger den bare ved mastergrad, eller kan disse to sammen gi bedre lønn? Anonymkode: 98e2b...afb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Velger du vernepleiejobb vil du få for etterutdanning, men det utgjør vel ikke store summen. Her jeg bor er det ofte behov for vernepleiere, så tror de som oftest går rett i jobb før utdanningen er ferdig.( gjøvik/toten/land) Anonymkode: 3872e...a9b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Stiger bare ved mastergrad ja. Anonymkode: a18dd...5ae
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 At du har to bachelorgrader vil bare hjelpe om du klarer å gjøre begge relevante for jobben du søker. Anonymkode: fab16...27d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå