Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man går relevant studie under AAP, kan man få stønad til PC da? Studie som ikke gir lån eller stipend 

Anonymkode: 09c73...540

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du spørre nav om de vil gi deg. Men er du sikker på at studiet ikke gir ut PC til utlån? 

Anonymkode: f5c09...827

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må du spørre nav om de vil gi deg. Men er du sikker på at studiet ikke gir ut PC til utlån? 

Anonymkode: f5c09...827

Ja, sikker.

Ingen som vet noe?

Skrevet

Hvis du går på aap og har utdanning som tiltak kan du søke om tilleggsstønad til læremidler. Det er ikke så veldig mye penger i året, men du kan jo bruke de pengene på pc i stedet for på pensumbøker hvis du vil det, det er opp til deg hvordan du bruker dem. Men noe annen økonomisk hjelp til pc får du nok ikke, det er jo ikke egentlig noe du må ha.

Anonymkode: fa4ad...aa8

Skrevet

Jeg fikk støtte til pc når jeg omskolerte meg. Det var et studie som krevde en pc som klarte litt tyngre program så jeg måtte ha en Mac Pro.

Anonymkode: ec200...840

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk støtte til pc når jeg omskolerte meg. Det var et studie som krevde en pc som klarte litt tyngre program så jeg måtte ha en Mac Pro.

Anonymkode: ec200...840

Tror ikke at du fikk det under det statlige regelverket. Du fikk sikkert støtte til læremidler som det står over. Evnt er det kommunen /v nav sosial som har gitt deg dette.

Anonymkode: 8fe81...5e9

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man går relevant studie under AAP, kan man få stønad til PC da? Studie som ikke gir lån eller stipend 

Du må snakke med Nav. Nav driver ikke saksbehandling her på forumet. 

Anonymkode: 8db2c...002

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må snakke med Nav. Nav driver ikke saksbehandling her på forumet. 

Anonymkode: 8db2c...002

Det vet jeg. Det et helt kurrant å høre om andre har fått eller vet noe om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...