Gjest <3 <3 Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 Noen som har tips? Hva gjør man for å få han til å tenne, når man i utganspunktet er verdens beste og fortrolige venner?
Gjest Embla s Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Hvis dere er bestevenner, er han vel i et "kamerat-modus" med deg. Kanskje det hjelper å legge inn litt flørt? Hvem vet, kanskje han tenker på det samme?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 Alkohol! Hmm kansje du kan spørre han om dere kan være kjærester? Hmph takk til meg :o
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 Utringet topp, stramme jenas, høye heler, ny frisyre, make-up, parfyme, vin, lav forførende stemme, drinker og god musikk..?
Tekumseeh Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Vær deg selv. Virker ikke det, prøv med alkohol. Sannheten hører du av fulle folk og barn, så da får du i alle fall vite om han er interessert. Ellers er menn enkle når man spiller på sex.. Men da må du vite hvor du har han først. Lykke til!
Gjest <3 <3 Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 ------Lettelse---- Var så redd at dere ville svare, det går ikke, eller vennskapet kan bli ødlagt. Men nå har dere fått meg full av kamplyst.... Tror nok det med alkohol er et godt tips. (I små mengder selvfølgelig). Fordi gutten har i det siste vegret seg for å gå på samme fest som meg..?? Har en følelse at at han er blitt litt redd seg selv. Men ellers søker han meg hele tiden.........kanskje han har det på samme måten?
Donnie Darko Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 Alkohol! Alcohol.. The cause of and solution to all of life's problems.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #9 Skrevet 12. mars 2005 Alcohol.. The cause of and solution to all of life's problems. Et annet alkoholsitat fra samme mann: Oh, well, of course, everything looks bad if you remember it.
blå Skrevet 12. mars 2005 #10 Skrevet 12. mars 2005 Om ikke alkohol virker. Prøv å få han litt sjalu...... Hvordan reagerer han om du snakker mye om en annen, eller om du forteller at du dater en annen eller no sånt...... Eller prøv å fisk litt etter hvilke jenter han er interessert i, hva han ser etter og sånt.....Kanskje han ser etter de kvalitetene du har??? Ja, da slenger du deg over han, så er det gjort.
Gjest KFD Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 Om ikke alkohol virker. Prøv å få han litt sjalu...... Hvordan reagerer han om du snakker mye om en annen, eller om du forteller at du dater en annen eller no sånt...... Faen heller! Prøver du å gi karen dårlig følelse for hele greia? Ingenting er verre enn å være sjalu. Meningen må jo være å gi ham et hint om at hun er ute etter ham - ikke at hun er ute etter andre.
Gjest KFD Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 ------Lettelse---- Var så redd at dere ville svare, det går ikke, eller vennskapet kan bli ødlagt. Men nå har dere fått meg full av kamplyst.... Tror nok det med alkohol er et godt tips. (I små mengder selvfølgelig). Ikke for små mengder nei. Målet med alkoholen er jo å løse opp snippen, ikke skylle ned mat. Ikke bli drita selvsagt, men glad og ubekymret! Så kan dere prate om løst og fast, og så enda litt fastere saker. Fordi gutten har i det siste vegret seg for å gå på samme fest som meg..?? Har en følelse at at han er blitt litt redd seg selv. Men ellers søker han meg hele tiden.........kanskje han har det på samme måten? Da kan du vel likegodt invitere ham hjem til deg, og smelle noen flasker på bordet? Da kan han ikke lure seg unna.
blå Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Poenget var vel at da finner hun ut om han er interessert. Tenker ikke på sånn skikkelig sjalu. Men jeg fortalte en kompis som jeg likte om en gutt jeg syns var kjekk, og vips viste han sjarmøren i seg og vi ble et par. En annen måte er å rett og slett kysse han, f. eks. på fest eller på byen eller no (kanskje greit med litt alkohol)......om han gjengjelder det er det jo greit. Prøvde det en gang også, og det funka det også........
Gjest <3 <3 Skrevet 14. mars 2005 #14 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har forsøkt den "gjøre han sjalu" varianten. Har sagt at jeg skal ut med en fyr osv. I etterkant så spør han alltid om det gikk bra, om det blir noe mer osv. Da kan jeg jo ikke lyve, jeg sier det som det er at hele greia var mislykket. (Sier ikke at jeg satt og tenkte på Han hele kvelden). Så da koker det hele bort i kålen, inntil han spør om jeg har noe nytt på gang. Holder meg til en slik tja-variant.......vet ikke helt, kanskje. Ikke enkelt dette her. Og jeg har ennå ikke fått prøve alkohol-varianten. :oops:
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #16 Skrevet 15. mars 2005 Flørte Gi komplimenter Spandere en øl Spandere 6 øl til = Go to bed
blå Skrevet 15. mars 2005 #17 Skrevet 15. mars 2005 ikke bli sammen med bestekompisen din Jo, det må du gjerne gjøre. Det er jeg og det er supert. Det fine er at dere ikke bare er kjærester, men gode venner. Dere liker hverandres selskap og dere kan sansynligvis prate sammen. Vet du noe om hva slags jenter han liker, har han sagt noe om det?
Amanja Skrevet 15. mars 2005 #18 Skrevet 15. mars 2005 det beste er vel egentlig å være seg selv, slik som han kjenner deg.. og hvis du skal flørte så IKKE overdriv, for all del..da kan han bli skremt! Lykke til:-)
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #19 Skrevet 15. mars 2005 gi ham små hint, flørt uskyldig... se hvordan han reagerer..
Gjest SumoBryter Skrevet 15. mars 2005 #20 Skrevet 15. mars 2005 Mitt beste tips er spill Ella Fitzgerald skap en romantisk atmosfære hjemme. Vanskelig om dere er venner. Ha god selvtillitt, ikke glem at du er spesiell, da vil han også tro du er det, når det stråler ut av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå