AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 I det siste har det vært en del tråder på kg med kostbare menn som bruker lang tid på å svare, lar all initiativ være opp til jenta og er generelt hard to get. Hva skjer? Er det viktig for menn å spille spill for å forsikre seg om at jenta er interessert, og da gjerne lar henne jobbe litt for deg? Anonymkode: 4087d...450
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Nei. Menn er ikke kostbare. De spiller spillet og når de avventer er det fordi de ikke er interessert i sex engang og/eller har flere på lur. Anonymkode: 912e0...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Menn er ikke kostbare. De spiller spillet og når de avventer er det fordi de ikke er interessert i sex engang og/eller har flere på lur. Anonymkode: 912e0...9e0 Hvorfor kan de ikke bare avslutte om de ikke er interessert? Anonymkode: 4087d...450
T-Rex Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Hvis ikke fyren er verdt å plassere i vinbaren mens du handler, for så å betale ham ut, er han jo ikke verdt det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: I det siste har det vært en del tråder på kg med kostbare menn som bruker lang tid på å svare, lar all initiativ være opp til jenta og er generelt hard to get. Hva skjer? Er det viktig for menn å spille spill for å forsikre seg om at jenta er interessert, og da gjerne lar henne jobbe litt for deg? Anonymkode: 4087d...450 De er lei av at jenter gjør dette, så de spiller likt siden de fleste jenter på f.eks tinder kun er ute etter oppmerksomhet. Anonymkode: 21c4d...8ee 4
Gjest hind Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: De er lei av at jenter gjør dette, så de spiller likt siden de fleste jenter på f.eks tinder kun er ute etter oppmerksomhet. Anonymkode: 21c4d...8ee Det er nok sånn det henger sammen. Mannen er den nye kvinnen
Lee Jones Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 Likestillingen gjør at menn oppfører seg mer som kvinner. Så har vi MGTOW som ikke bryr seg og slipper drama.
matrobot Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 Hmm, for meg virket det helt omvendt. Av alle Tinder-matchene er det alltid jeg som tar kontakt først. Jeg ble fortalt av KG-brukere at det er alltid menn som skal ta kontakt først..? Under samtalene er det alltid jeg som finner på nye ting å snakke om. Vanligvis er jeg den som skriver sist - altså, jeg skrev noe og ballen er hos dem og de svarer ikke på den siste meldingen. Jeg tar vanligvis det som et hint at de ikke er interessert i meg. Eller er det meningen at jeg skal sende flere meldinger etter hverandre? Uansett, så har jeg gitt opp nettdating. Jeg får heller prøve "virkeligheten" 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #9 Skrevet 16. august 2018 3 timer siden, matrobot skrev: Hmm, for meg virket det helt omvendt. Av alle Tinder-matchene er det alltid jeg som tar kontakt først. Jeg ble fortalt av KG-brukere at det er alltid menn som skal ta kontakt først..? Under samtalene er det alltid jeg som finner på nye ting å snakke om. Vanligvis er jeg den som skriver sist - altså, jeg skrev noe og ballen er hos dem og de svarer ikke på den siste meldingen. Jeg tar vanligvis det som et hint at de ikke er interessert i meg. Eller er det meningen at jeg skal sende flere meldinger etter hverandre? Uansett, så har jeg gitt opp nettdating. Jeg får heller prøve "virkeligheten" Enig! Jeg er også den typen som tar kontakt, om jeg ikke er interessert avslutter jeg det, ordentlig. Jenter kan jaggu være sånn de og, og da snakker jeg av nylig erfaring. Anonymkode: 2658d...b73
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #10 Skrevet 16. august 2018 3 timer siden, matrobot skrev: Hmm, for meg virket det helt omvendt. Av alle Tinder-matchene er det alltid jeg som tar kontakt først. Jeg ble fortalt av KG-brukere at det er alltid menn som skal ta kontakt først..? Under samtalene er det alltid jeg som finner på nye ting å snakke om. Vanligvis er jeg den som skriver sist - altså, jeg skrev noe og ballen er hos dem og de svarer ikke på den siste meldingen. Jeg tar vanligvis det som et hint at de ikke er interessert i meg. Eller er det meningen at jeg skal sende flere meldinger etter hverandre? Uansett, så har jeg gitt opp nettdating. Jeg får heller prøve "virkeligheten" Jeg har også gitt opp nettdating og tenkte å prøve å bli kjent med folk i virkeligheten istedet. Men hvordan? Hvordan har du tenkt å gå frem? Jeg er dame, forresten Anonymkode: 912e0...9e0 1
matrobot Skrevet 16. august 2018 #11 Skrevet 16. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også gitt opp nettdating og tenkte å prøve å bli kjent med folk i virkeligheten istedet. Men hvordan? Hvordan har du tenkt å gå frem? Jeg er dame, forresten Jeg har ikke begynt med "virkeligheten" enda, men jeg tenkte å melde meg på klatrekurs f.eks. eller noe sånt. Jeg tror det er viktig å få meg til å gjøre noe annet som jeg ikke har gjort før. Nye sted, nye opplevelser. Ikke sikkert at jeg finner noen, men i det minste får jeg gjort nye ting eller nye opplevelser å fortelle da 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #12 Skrevet 16. august 2018 33 minutter siden, matrobot skrev: Jeg har ikke begynt med "virkeligheten" enda, men jeg tenkte å melde meg på klatrekurs f.eks. eller noe sånt. Jeg tror det er viktig å få meg til å gjøre noe annet som jeg ikke har gjort før. Nye sted, nye opplevelser. Ikke sikkert at jeg finner noen, men i det minste får jeg gjort nye ting eller nye opplevelser å fortelle da Håper du har rett - jeg har begynt å tro det er meg det er noe galt med og at det ikke spiller noen rolle hva jeg gjør. Kanskje jeg også skal prøve noe nytt Syns det er flott at noen tar steget utenfor nettdating og SoMe mtp dating, så hadde lyst til å gi deg støtte på det Lykke til! Anonymkode: 912e0...9e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå