Gå til innhold

Hva er deres praksis mht til badetøy i jacuzzi?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe jacuzzi og har sett noen anbefale at man ikke bruker badetøy i jacuzzien på grunn av forurensning av vannet. Hvilken praksis har dere i forhold til badetøy i deres jacuzzi? Om dere har innført tekstilfri jacuzzi, hvordan reagerer eventuelt venner og besøkende på det?

Eller om du ikke har jacuzzi selv, men kan tenke deg å besøke noen som har, hvordan ville du forholde deg til tekstilfri eller ikke tekstilfri jacuzzi?

Endret av aksase
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Man skal uansett holde en slik klamydiakoker ren. Man ber ikke gjester om å bade nakne. 

Anonymkode: d2201...8d9

• Liker 2
Skrevet

Døde hudceller, lotions, sminke, svette, flass, tiss, dopapir-rester, utflod, parfyme... Tror ikke en nyvasket bikini er hygienesprøsmålet der, gitt!

Anonymkode: 1df5e...a85

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Døde hudceller, lotions, sminke, svette, flass, tiss, dopapir-rester, utflod, parfyme... Tror ikke en nyvasket bikini er hygienesprøsmålet der, gitt!

Anonymkode: 1df5e...a85

Forutsetningen er jo at man er nydusjet og rein før man hopper oppi, da. Det vil gjelde uansett badetøy eller ikke.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt. Man skal uansett holde en slik klamydiakoker ren. Man ber ikke gjester om å bade nakne. 

Anonymkode: d2201...8d9

Er vel ikke så dumt. The Well i Oslo ønsker at folk dropper badetøy for hygienens skyld. Om man må ha badetøy, krever de at man kjøper spesialbadetøy av dem. 

Skrevet

En bør faktisk bade og skrubbe seg før en går i ett jacuzzi. Så bør du kjøpe vanntest, slik at du kaj sjekke vannet både før og etter bruk. Jacuzzi er rene himmelriket for bakterier.

Vannet kan også klores.

Anonymkode: 0d002...3fa

• Liker 2
Skrevet

Jacuzzi med klær er et himmelrike for bakterier. Enten jeg er gjest eller vert er det helt uaktuelt å gå i jacuzzi med klær. Er det virkelig noen som er så pervers at de vil bade med klær?

Anonymkode: 8e7e4...e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...