Gå til innhold

Snoka på kjærestens pc

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 hours ago, ItchyBitchySpider said:

Dette. Jeg reagerer på at ingen er bekymret for disse jenters personvern. Han har ikke en gang lov til å ha slik lagret uten deres samtykke. Hadde informert damene om det. 

Hvilken lov sier noe om det?

Anonymkode: 287f1...269

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sletta du bildene TS eller ble de liggende slik at han nå kan kose seg med de etter å ha blitt singel? Jeg hadde sørga for å sletta permanent og pokkers reformatert hele maskinen 😅😂

Anonymkode: bf694...fea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Åh, jeg kjenner følelsen du sitter med nå så godt. Det er så vondt og fælt å finne ut at den du er sammen med ikke er den du trodde. Du er tøff som står opp for deg sjøl og går fra ham. Det er sinnssykt vondt en stund, så går det faktisk over! Og til slutt finner du noen som fortjener og respekterer deg. Klem til deg! 

Jeg skjønner at du mener det godr, men dette er jo bare svada. Vi er veldig mange som aldri finner en sånn! Jeg fant aldri den store kjærligheten, bare en liten. Det ble heldigvis slutt, jeg orket ikke klamre meg til noe som var dårlig for meg, men jeg fant aldri noen ny. Det er over 20 år siden. Og jeg har maaaange single venninner, som alle like gjerne kunne vært i forhold. De er ikke styggere eller vanskeligere eller mer kravstore enn andre, men de har bare ikke hatt den flaksen som kreves for å finne en match. 

Så jeg blir litt lei når man skriver at "du finner noen", "det går bra til slutt", "de kommer når du ikke leter" eller annet svada....

Anonymkode: a8000...6fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RoH skrev:

Folk med historie har historie av en grunn. Vi er faktisk et produkt av våre tidligere handlinger. 

Ts. Enig. Men folk er også forskjellige og har ulike grenser, som du kan se fra denne tråden. Det er ikke riktig å lyve til ei jente for å holde på henne om man vet at hun aldri vil akseptert den man virkelig er.

Anonymkode: a12da...aa6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være kjerringa mot strømmen her.

Jeg skjønner at det ikke er noe kult å finne en sånn mappa, men han hadde jo ikke ÅPNET dem siden han ble sammen med TS, og dere fremstiller det som om han stadig sitter og runker til eksene sine. Hvilket altså ikke er tilfelle.

Han har løyet om at han eier en sånn mappe, for ellers ville hun krevd den slettet. Det synes jeg egentlig ikke hun har rett til. Så lenge han lar mappa ligge urørt, så er det ikke noe hun har noe med, det er hans private greier som han kanskje vil ha til senere hvis han blir singel. (At han sikkert har sagt til eksene at det er slettet er derimot en annen story...)

Har har ikke løyet om hvem han er, siden hun skjønte at han likte å filme sex.

Det er helt fair å ikke ville være sammen med mannen, det er mye mulig jeg hadde blitt kvalm selv av å oppdage noe sånt, men han har ikke løyet om hvem han er og han sitter altså ikke å runker til dette mens han er sammen med TS.

Bare for å ha en fot i bakken her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så vanvittig mange sider i en sånn sak. Jeg har vært den som har funnet, funnet mer, for så å finne enda mer, vært sint, vært lei meg, blitt apatisk over at synet på den jeg elsker er fullstendig endret. Jeg har konfrontert, blitt løyet til, avventet, funnet mer, vist funnene, blitt møtt av en angrende og innrømmende "synder". Lange samtaler, ærlige følelser fra begges side, et felles ønske om å forstå hverandre og finne ut av det. Han vet at tilliten er borte, jeg vet at han har latt som han er en annen hele tiden.

Jeg kjenner altså følelsen TS har og vet sjokket er stort når man finner ting som virkelig rokker ved det man trodde man hadde. Allikevel føler jeg litt at mannen her ikke har fått en sjans.. Nei, han burde ikke oppbevare slike bilder/filmer av andre. Men han har ikke sett/brukt det etter at de ble sammen, jeg tenker at det faktisk er glemt bort oppi alt han har følt og opplevd etter at de møttes. Det var først etter halvannet år at min begynte å "rydde" på dataen sin, da brukte han mange timer når jeg ikke var hjemme. Han har ikke kommentert at mye av det han leter etter å fjerne allerede er borte, men han vet da at jeg faktisk ikke har "tatt bryet" med å konfrontere ham med alt. Det var tingene etter at vi møttes som var vesentlige for meg, fortiden fjernet jeg som en konsekvens av følelsene jeg hadde rundt det jeg fant.

Ja, mannen her kunne gjort ting annerledes. Og ja, jeg forstår følelsene hennes. Men jeg og tenker at dette kanskje har blitt litt overdramatisk, om det kommer av at jeg er en avventende og åpen person skal jeg ikke påstå. TS kjenner følelsene sine best, om hun mener det er riktig å gå på grunnlag av dette så må det nesten være opp til henne. Mannen jeg fant er så unik på så mange måter, hadde det ikke vært for funnene jeg gjorde så hadde jeg svevd på en rosa sky ennå. Selv om tankene og de vonde følelsene kan dukke opp igjen så får han meg fortsatt til å sveve, det er det som gjør at jeg jobber med og har bestemt meg for at dette ikke skal knekke meg. Jeg vet jeg på så mange måter er heldig som har funnet det jeg har, og det at han nå er hypersensitiv for mine humørsvingninger og alltid møter meg når jeg trenger det gjør at vi har jobbet oss langt fremover sammen. Det handler om to mennesker, alle har bagasje og ting de ønsker slettet. Noen får bare fingeren ut litt for sent slik at det sårer, eller som min mann - har "tilbakefall" uten tanke for at jeg vil finne det ut.

Anonymkode: 1412d...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har åpnet mappen etter at dere ble sammen, hva er problemet?

Anonymkode: 1c9ae...eef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, ikkerepresentativ said:

Javel, så angrer du på det.

Det forteller meg at du er en svært usikker dame, nevrotisk dvs høyt innslag av negative følelser, og hevngjerrig (som nevrotiske mennesker oftere er). En fantastisk kombinasjon. Lykke til i livet.

Hevn er en herlig følelse, og hvorfor jeg er usikker med hensyn til min egen kropp har du ingenting med. Bilder av eks blir ikke tolerert. Dessuten er det stor mangel på respekt for andre mennesker å oppbevare slike bilder.

Anonymkode: d09b3...f71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2018 den 6.08, AnonymBruker skrev:

Sletta du bildene TS eller ble de liggende slik at han nå kan kose seg med de etter å ha blitt singel? Jeg hadde sørga for å sletta permanent og pokkers reformatert hele maskinen 😅😂

Anonymkode: bf694...fea

Brent barn skal ta igjen på alle som lukter grill for å skape mening av fortiden. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2018 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Hevn er en herlig følelse, og hvorfor jeg er usikker med hensyn til min egen kropp har du ingenting med. Bilder av eks blir ikke tolerert. Dessuten er det stor mangel på respekt for andre mennesker å oppbevare slike bilder.

Anonymkode: d09b3...f71

Det er en nedprioritering av ditt følelsesmessige behov foran sitt eget behov for sine minner, og eget følelsesliv. Ditt perspektiv er at dine interesser skal komme først. At du har en slags universell moralsk grunn til at dine interesser skal komme først, uansett. Man har ikke rett til minner, fordi du kan såres. Man har ikke rett til en egen lomme av privat intimitet, fordi din usikkerhet er viktigst. Som jeg skrev: enebarn. Typisk primadonna.

Hvorfor du er usikker med hensyn til egen kropp, blir et tema så fort du drar det inn.

Nei, hevn er en aksjon som virker som motivator, type du skal bry deg om meg, du skal se hvor mye du har såret meg, du skal skjønne at du har driti deg ut. Med stor og lang bitter ettersmak. Hvis du skal være politi og sørge for at rettferdighet skjer ovenfor alle drittsekker i landet, så kan du vie livet ditt til det. Det rasjonelle (om du kan) er å gå videre, og finne en tanke som gjør at du kan leve med å slippe å grumse oppi fortid, og ta det av livet som du kan framover. Å ta igjen kan være et poeng ovenfor folk som du skal ha med å gjøre framover, type, du kødder ikke med meg. Med folk som du har det godt av å få ut og vekk av livet ditt, så er det bare selvrespekt som du har å hente på hevn. Og det er ingen garanti at den stiger med hevn. Etter den søte kløe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde latet som ingenting, men sendt en melding til jentene det er snakk om i mappen og forklart at det ikke vare var vedkommende (slik at hun ikke ville trodd han så på henne spesielt, men forklart at det handlet om ALLE jentene han har vært med, for da blir det for mye mer forkastelig)

så hadde jeg kost meg mens det tikket inn sinte meldinger til han :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2018 den 19.52, kisskissbangbang skrev:

Jeg blir.så.takknemlig! for mannen min når jeg leser tråder som dette, og argumenter som "la ham være en mann!", "ikke vær en sjalu bitch" og "han burde anmelde deg". (Mann)folk ass :ler:

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...