Gå til innhold

Til dere gutta.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får dere gutta skikkelig gode orgasmer og hva skal til får å få dere satt helt ut, eller blir det sånn halvslappe saker uten å rope hurra for??

Anonymkode: cea65...cba

Videoannonse
Annonse
Gjest Rocka69
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får dere gutta skikkelig gode orgasmer og hva skal til får å få dere satt helt ut, eller blir det sånn halvslappe saker uten å rope hurra for??

Ja. Og hvorfor sier jeg ja. Opplever begge deler. Er jeg trøtt, deppa, ikke fornøyd med dagen, veldig sulten, stressa over noe (f.eks noe på jobben), full eller av en eller annen grunn ikke 110% tilstede i situasjonen - så kan det bli en bare en utløsning - dvs en orgasme som omtrent ikke føles særlig sterk som kanskje varer i 1-2 sekunder.

Men er jeg våken, passe mett og glad og til stede og opplever at partneren elsker å gi meg nytelse - så har jeg opplevd å svime av orgasmene og blir liggende i spasmer som jeg skulle hatt epilepsi. Har opplevd orgasmer som var mer enn minutt og sexpartner har blitt livredd og faktisk trodd at jeg har fått hjerneslag eller at jeg faktisk har epilepsi. Men neida, bare orgasme :) 

Endret av Rocka69
Skrevet

Jo kåtere jeg blir jo sterkere er orgasmen. Kåtest blir jeg ved suging. Ellers er det vel forklart i innlegget over her.

Skrevet

Beste orgasme når jeg er "på grensen" og hun kommer, trekker seg sammen rundt penis. Da eksploderer jeg..💥...

Skrevet
13 timer siden, Rocka69 skrev:

Ja. Og hvorfor sier jeg ja. Opplever begge deler. Er jeg trøtt, deppa, ikke fornøyd med dagen, veldig sulten, stressa over noe (f.eks noe på jobben), full eller av en eller annen grunn ikke 110% tilstede i situasjonen - så kan det bli en bare en utløsning - dvs en orgasme som omtrent ikke føles særlig sterk som kanskje varer i 1-2 sekunder.

Men er jeg våken, passe mett og glad og til stede og opplever at partneren elsker å gi meg nytelse - så har jeg opplevd å svime av orgasmene og blir liggende i spasmer som jeg skulle hatt epilepsi. Har opplevd orgasmer som var mer enn minutt og sexpartner har blitt livredd og faktisk trodd at jeg har fått hjerneslag eller at jeg faktisk har epilepsi. Men neida, bare orgasme :) 

Høres bare helt sjukt ut, det siste avsnittet hvor du svimer når orgasmen kommer. Må være en helt amazing følelse å få orgasme som varer i mer enn ett minutt😊😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...