AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Kvinne 28 år. Min mor har dessverre ikke oppgitt min far som far. Jeg har visst hvem han er siden jeg var 8 år gammel. Han er heller ikke registrert som far til min bror, men min far har ført min bror opp i testamentet sitt. Hvis jeg fører opp han som far, hva vil da skje? Vil det gå utover min mor? Jeg har god kontakt med min far og snakker med han daglig, men jeg synes det er trist at jeg ikke har en far på papiret. Anonymkode: 00124...1a4
BMW 5-serie 535D Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Sett han opp, men kanskje best du sier fra at du gjør det
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 For å ha rettmessig krav på arv, må han være ført opp som far i offentlige papirer, og for å kunne gjøre det nå så vil jeg tro at det må tas DNA. Vil han ikke stå oppført som faren deres? Anonymkode: 240f4...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Men altså..er du redd for at bror skal få hele arven?🤔 Anonymkode: 50eab...924
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå