Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva studerer du? Hvor gammel er du? Og hvordan trives du?

Jeg studerer Sykepleien 1.år på Øya.

Anonymkode: 623ba...539

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal begynne neste uke! Så får ikke med meg første uken av fadderuken, men jeg må vel være med litt neste uke. Jeg er 33år og skal begynne på master i fysisk planlegging, jeg tipper jeg blir en av de eldste etter å ha sett resten av gjengen på facebook gruppen til klassen, dette blir på Gløshaugen 😪 Jeg kjenner heller ingen i Trondheim, så jeg forbreder meg til å være litt "ensom" for å si det sånn.. Hva med deg TS? 

Anonymkode: 373ac...552

Skrevet

Er ikke alle studenter voksne da? 

Anonymkode: ef20a...246

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal begynne neste uke! Så får ikke med meg første uken av fadderuken, men jeg må vel være med litt neste uke. Jeg er 33år og skal begynne på master i fysisk planlegging, jeg tipper jeg blir en av de eldste etter å ha sett resten av gjengen på facebook gruppen til klassen, dette blir på Gløshaugen 😪 Jeg kjenner heller ingen i Trondheim, så jeg forbreder meg til å være litt "ensom" for å si det sånn.. Hva med deg TS? 

Jeg kjenner ingen i kullet mitt jeg heller, mye unge folk. Er ikke eldst jeg i hvertfall, men de fleste i min gruppe kjenner hverandre fra før virker det som.

Men har venner ellers i Trondheim, og familie. Kjenner det blir itt stusselig uten å kjenner noen. Hvor flytter du fra da?

Anonymkode: ca275...364

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alle studenter voksne da? 

Voksen - da tenker jeg godt voksen 30+

Ikke ungdommer som kommer rett fra VGS.

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ingen i kullet mitt jeg heller, mye unge folk. Er ikke eldst jeg i hvertfall, men de fleste i min gruppe kjenner hverandre fra før virker det som.

Men har venner ellers i Trondheim, og familie. Kjenner det blir itt stusselig uten å kjenner noen. Hvor flytter du fra da?

Det er kjipt, du har ihvertfall venner og familie utenom da. Jeg flytter fra Bergen, så flytter bare fordi det er i Trondheim det studiet er..Jeg tenker at 2år går fort og jeg tenker å begynne på noe ntnui opplegg. For vel menge meg med de yngre på et vis 😆 Flytter også fra samboeren min så vi må ha avstandsforhold den perioden. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjipt, du har ihvertfall venner og familie utenom da. Jeg flytter fra Bergen, så flytter bare fordi det er i Trondheim det studiet er..Jeg tenker at 2år går fort og jeg tenker å begynne på noe ntnui opplegg. For vel menge meg med de yngre på et vis 😆 Flytter også fra samboeren min så vi må ha avstandsforhold den perioden. 

Send meg en pm om du vil:)

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med dere damer? Og herrer? :)

Skrevet
På 16.8.2018 den 19.21, AnonymBruker skrev:

Voksen - da tenker jeg godt voksen 30+

Ikke ungdommer som kommer rett fra VGS.

Ja, jøss. Man kommer rett fra VGS som 25-åring. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...