Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #1 Del Skrevet 18. august 2002 ...12 av mine 40 neglelakker i dag... :cry: Hadde en skikkelig opprenskning i toalettmappa som alle neglelakkene ligger i, og da viste det seg altså at 12stk hadde blitt for gamle og tørket + tyknet inn... Blæh! Så nå må jeg bare gå til innkjøp av nye neglelakker (jeg er neglelakkfetisj eller noe sånt... ), og jeg har bestemt meg for å få tak i noen TL-neglelakker fra Tone Lises Design eller hva det heter. Men så må jeg spørre dere om et par ting... * Hvor får jeg kjøpt disse? Må jeg til en negledesigner for å kjøpe dem? * Hvor masse koster en slik flaske? * Har de mange farger å velge mellom? Har støpt på meg negler for ikke så lenge siden, og da brukte negledesigneren TL-neglelakk på meg, og den var utrolig fin og holdt utrolig lenge! Jeg måtte bytte ut pga at jeg ble lei av den, og ikke pga at den flaknet av eller noe... Håper det finnes noen barmhjertige sjeler her på KG som kan hjelpe meg i denne fortvilelsens stund... Hele dagen min ble ødelagt av å måtte kaste alle disse lekre neglelakkene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. august 2002 #2 Del Skrevet 18. august 2002 De har butikk i Akersgaten 65 http://www.tonelise.com/ Vet at jeg har sett denne neglelakken i vanlige parfymerier, men husker jo selvfølgelig ikke HVOR!! He he.. morsom avantar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. august 2002 #3 Del Skrevet 19. august 2002 Tror muligens de har denne neglelakken på Magic på Oslo city. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. august 2002 #4 Del Skrevet 19. august 2002 Hei Nathalie, du vet vel at hvis du har litt neglelakkfjerner i tykt neglelakk så :blunke: blir den tynn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå