AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Jeg begynner. Jeg fikk en telefon mens jeg var i ferd med å parkere, tok telefonen, lette etter telefonen med den andre hånden, rundt og under passasjersetet og spurte ungene i baksetet om de hadde mobilen der. Helt til den jeg snakket med skjønte at jeg snakket om mobilen og fikk latterkrampe av min idioti. Anonymkode: dfb67...710 8
FrankDrebin Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Da det fortsatt fantes fysiske månedskort for buss, trikk osv., og man fortsatt måtte gå inn foran og vise føreren reisebeviset, hendte det stadig at jeg istedet for kortet tok frem husnøklene når bussen kom. 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Hørte på Spotify i bilen. Skrudde ned lyden for å spare datatrafikk. Anonymkode: bf486...486 9
Honey Dew Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Da jeg stod i kassen på butikken og sa "Flink jente" da jeg fikk tilbake vekslepengene fra hun i kassen. Jeg hadde nettopp fått valp og da gikk det mye i "flink jente" hver gang hun hadde gjort noe riktig og det var gått automatikk i å si dette. Selvsagt unnskyldte jeg meg til hun i kassen og vi fikk oss en god latter 15
Leeloo Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 I starten da vi gikk fra LP til CD sto jeg i platebaren og hørte på en ny CD, og spurte han bak disken om han kunne snu den 8
Honey Dew Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner. Jeg fikk en telefon mens jeg var i ferd med å parkere, tok telefonen, lette etter telefonen med den andre hånden, rundt og under passasjersetet og spurte ungene i baksetet om de hadde mobilen der. Helt til den jeg snakket med skjønte at jeg snakket om mobilen og fikk latterkrampe av min idioti. Anonymkode: dfb67...710 Herlig
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 Prøvde å løse ut handlevogna ved å trykke på bilnøklene. Mange ganger! Anonymkode: ad37e...48a 9
Gjest Khloe Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 Jeg klarer ikke logikken med nøkler etter nattevakter. Har forsøkt å låse opp bilen med hjem-knappen på telefonen og låse husdøra med bilnøkkelen. Det beste var når jeg glemte nøkkelen til et rom med smekklås, I ROMMET MED SMEKKLÅS. Herregud😂
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #9 Skrevet 16. august 2018 Ringte låsesmed fordi husnøkkelen ikke lenger åpnet døra. Han stod der og spurte om jeg var seriøs eller hva, mens han joldt opp bilnøkkelen foran ansiktet mitt.. til mitt forsvar, hadde nettopp kommet hjem fra tidenes lengste nattevakt og burde sikkert ikke kjørt selv..! Anonymkode: ce451...1f4 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #10 Skrevet 16. august 2018 6 minutter siden, Khloe skrev: Jeg klarer ikke logikken med nøkler etter nattevakter. Har forsøkt å låse opp bilen med hjem-knappen på telefonen og låse husdøra med bilnøkkelen. Det beste var når jeg glemte nøkkelen til et rom med smekklås, I ROMMET MED SMEKKLÅS. Herregud😂 Haha enda en nøkler og nattevakt historie 😂 Anonymkode: ce451...1f4 1
BiancaWhite Skrevet 16. august 2018 #11 Skrevet 16. august 2018 Gå tundt og lete etter mobil eller nøkler når jeg har dem i hånda. Hadde kjørt bestemor til frisøren, på vei tilbake så løsnet vindushviskeren og sikten ble sakte med sikkert utydelig. I tillegg var det veldig mye snø og jeg ble en smule snøblind (var på sidevei) og ser det jeg tror er en busslomme jeg tenkte å stoppe på. Kjører inn i den såkalte busslomma, men bilen synker på skrå ned og der står jeg i grøfta. Heldigvis kom en tilfeldig forbipasserende forbi, stoppet og dro meg opp. 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #12 Skrevet 16. august 2018 Forgjeves prøvd å bryte meg inn i en fremmed bil (samme modell og farge som min på samme rekke). Åpne garasjen på jobb med portåpneren hjemme, og motsatt, igjen og igjen. Ringt sjefen og spurt om han kunne handle med tomater og fløte (trudde jeg ringte mannen). Stått utenfor ytterdøra og trykket på bilnøklene. Trykket pin-koden på telefonen på alarmen hjemme (annen gjenganer) Hatt termokoppen i handen i det jeg skal gå ut døra. Finner den noen dager senere igjen i klesskapet, skoskapet, ved kattematen, i kjøleskapet, på gjestebadet.... Levert bilen på verksted fordi nøklene ikke virket... bagasjelokket var ikke helt igjen. Anonymkode: 6be45...f53 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Skrevet 18. august 2018 Dro til eksen en sen natt, da han ikke var hjemme sovnet jeg på badegulvet hans. Han fikk seg en god latter når han fikk se stalkeren sin ligge å snorke på badet :p Anonymkode: 1588f...a15 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 Kjøpte meg en plante på Ikea i mine yngre dager. Var suuuper fornøyd at jeg klarte å holde liv i planta mi i over 2 år da grønne fingre er noe jeg kan se langt etter. Den hadde blitt med på noen flyttelass og overlevd et halvt år i en pappeske 😂 Virkelig en robust plante. En dag stod jeg så fornøyd å vannet planta mi da samboeren min ser rart på meg og spør "hvorfor i huleste vanner du en plastikk plante" 😨 Anonymkode: ffb05...895 18
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #15 Skrevet 18. august 2018 Hadde en stor sum kontanter som jeg skulle bruke på reparasjon av bilen. La de i en konvolutt i sikringsskapet,-der blir de ikke rota bort! Ett par dager senere er det papirtømming og jeg løper rundt i huset med papirsekken og soper sammen gamle aviser og slikt. Setter sekken utenfor huset og søppelbilen henter. Så langt ok. Men. Så var det bilen da, hvor la jeg den konvolutten? Shit! Den har jeg sopa ned i sekken med papir. Lå sikkert mellom en vis eller noe. Jeg saumfarer huset og pengene er og blir borte. Det går opp for meg at pengene nå ligger på søppelfyllinga. Pakker med meg ungen og durer til søpla. Vi saumfarer alle papirsekkene (og det var ikke en liten haug). Kikker på reklame og konvolutter og ser på adressene at vi er i nærheten av min sekk....leter og leter og til slutt skal søpla stenge så vi drar slukøret hjem. Pengene er tapt. I to døgn gikk jeg hvileløst rundt hjemme. Søvn var uaktuelt. Tenk å ha rota bort flere tusen.... skulle ikke være lov. Men så, faen,- sikringsskapet. Det lå de.... Anonymkode: 8bdcf...f9f 10
Gjest Raiu Skrevet 18. august 2018 #16 Skrevet 18. august 2018 Gikk inn i en leilighet og begynte å ta av meg jakke og sko mens veninna mi sto utenfor og viftet med armene. Skjønte ikke bæret. Var inngangsdører på rekke og veninna mi bare pekte bortover raden og sa jeg bor der, tok feil dør....
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #17 Skrevet 18. august 2018 Jeg gjør litt rare, morsomme ting ofte får jeg høre. Vet ikke hvor jeg skal starte liksom. Prøvde slimfit jeans med hull i, i prøverommet på butikken der. Var en b.young butikk og ganske fint. Satte tåa i et av hullene i buksa, hoppet litt rundt på en fot før jeg datt ut av prøverommet. Ble liggende å kave litt med rompa bar (gstring truse) før butikken ler og hjelper meg inn igjen. Har gått litt for fort rundt et hjørnet på vei inn i en nyåpnet butikk at jeg gikk på området der jeg trodde det var en dør. Kommet gående barbeint inn i en skobutikk for å handle meg sko. Kjenner han som jobber der, men han syns det var veldig morsomt. Hadde nettopp flyttet inn i ny leilighet med flere smårom og mange dører. Husket ikke hvor doen var, gikk lenge å lette etter doen min. Samme leilighet våknet jeg naken i huseiers trapp etter å ha gått i søvne. Ble heldigvis ikke oppdaget og løp inn til meg selv igjen. Alle gangene jeg peker på husdøra med bilnøkler for å låse døra, men låselyden kommer jo aldri. Alle gangene jeg leter febrilsk etter kortet mitt i kassa og damen/mannen ler for det har jeg også lagt på båndet. Lurer på hvor mange ganger mannen roper fra kjøkken, bad eller vaskerom "duu fruen???" For at jeg har lagt noe et sted det ikke hører hjemme og jeg må svare "åja, var det der den havna, lette lenge før jeg ga opp." Den gangen jeg var helt bestemt på veien til min venninnes nye bolig, ganske godt ut på landet. Vi kjørte og vi kjørte, grusvei i evigheter, sikkert over en time med grusvei. Når vi endelig kommer frem så kunne vi tatt den korte veien på 10 min da.. noe gutta i bilen sa mange ganger, men jeg sto på mitt. Aldri mer kartleser. En annen gang da mannen var på tlf med kompisen vi skulle hente og det hadde vært mye forklaringer på hit og dit, høyre og venstre. Så er vi nesten fremme og hører tydelig mannen sier at "da tar vi til venstre her." Og jeg brå svinger til høyre i god tro. Mobbet lenge for den der! På fest en gang, hvor jeg mente det var kjekt å danse litt på en stol av plastikk. Det gikk ikke lenge. Så ble jeg fryst i evigheter og alle skeive stoler er sikkert det pga meg. Også tilslutt å snuble på stillett heler når man bevisst prøver å være sexy. Anonymkode: e3466...e82 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #18 Skrevet 18. august 2018 Nøkler er en gjenganger her også. Den beste er dog da jeg satt i bilen, stakk nøkkelen inn der den skulle og vred om. Bilen startet, men så hostet den litt og motoren døde. Flere ganger forsøkte jeg å starte ved å vri nøkkelen rundt. Motoren ville ikke. Så tok jeg ut nøkkelen av tenningen mens jeg sa: "hm, har jeg tatt den riktige nøkkelen da tro?" Eller da jeg la begge hendene på styret og tenkte ikke på at jeg da lå på hornet og tutet vilt. Jeg hørte tutingen, men jeg trodde det var noen som tutet på meg. En vintermorgen som jeg skulle kjøre jentungen på skolen så fikk jeg ikke opp døra. Den var helt frosset fast. Det var ikke mulig å rikke den. Siden moren min bodde i samme huset så kjørte hun oss på skole og jobb. Da jeg kom hjem hadde svogeren min fått opp døra. Han hadde brukt ekstranøkkelen. Jeg hadde prøvd å lukke opp en låst dør og hadde ikke prøvd å vri nøkkelen flere ganger (kvelden før da jeg satte den fra meg hadde jeg glemt å låse den, slik at da jeg stakk nøkkelen i døra og vred den morgenen så låste jeg framfor å låse opp som jeg trodde...) Og en til: Jeg bodde i underetasjen i et hus med gårdsplass som ingen var så god på å strø når det var glatt. Og så hadde strøbilen gått ned bakken utenfor gårdsplassen før vi dro på middag hos foreldrene mine. Da vi begynte å tenke på å dra hjem så satt jeg og lurte på om jeg kom opp bakken hjem, for strøbilen hadde bare strødd nedover bakken. Anonymkode: a5d41...560 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #19 Skrevet 18. august 2018 Skulle lage omelett så fant noen egg fra kjøleskapet. Tok ett egg i hånden, kakket det så det sprakk delte det i to og slapp eggeplommen og eggehviten ned i vasken. Dette gjentok jeg med tre egg før jeg skjøte at man ikke lager omelett ved å kaste eggene i vasken. Anonymkode: 00912...362 6
Oddy Skrevet 22. august 2018 #20 Skrevet 22. august 2018 Skulle ta ris fra posen, var stressa og gjorde det litt for brått... klarte å bomme med all risen som skulle i skåla. Alt endte på gulvet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå