Gå til innhold

Onanere i dusjen

Onanerer du i dusjen?  

49 stemmer

1. 1. Onanerer du i dusjen?

• Eg onanerer i dusjen
      52
    • Eg onanerer ikkje i dusjen
      45

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men da blir det jo ikke onani! :wink::sjarmor:

kan jeg se på? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg klarer ikke å slappe av nok til å komme når jeg står oppreist, slik man jo gjør i dusjen. Når jeg ligger, derimot, i badekaret... da er saken annerledes! :P

Gjest Anonymous
Skrevet
Har aldri fattet der der med dusjen. Gir meg ingenting.

Men er veldig misunnelig på de som kommer ved hjelp av litt varmtvann :-)  

selv må jeg ha elektrisitet for å komme og de to tingene er jo som kjent ikke så bra å blande... :veldigsur:

Min Stubby er vanntett :sjarmor:

Men har den ikke i dusjen. Bedre i badekaret :kul:

Gjest Formosiss
Skrevet

Gjest: Det finnes jo vanntette ;-)

Nei, seriøst. Utenom kjæresten, så er ingenting så godt som dusjen. Å bare bruke fingrene gir meg ingenting - ja, jeg blir kåt - men jeg klarer rett og slett ikke å gi meg selv orgasme. Men med dusjen - å hoihoihoi! :hoppe:

Kan drive på lenge - eller gjøre det kort; alt etter hva jeg har lyst til. Det skal legges til at jeg aldri har prøvd elektrisitet.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det skal legges til at jeg aldri har prøvd elektrisitet.

Det har jeg. En kabel med 240 volt direkte på klitoris er bare herlig.

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Foruten ekte varer er virkelig dusjen å foretrekke!

Og hvorfor bruke dusjhode hvis man er rett for at det skal være uhygenisk? Skru av dusjhodet og bruk vannstrålen til å stimulere klitoris!!! :danse: (må selvfølgelig skru ned styrken litt på vannet da...)

Det er HELMAX!!!!!!

Ha det på badet, må "dusje" jeg :wink:

Gjest The man behind the door
Skrevet

Dama bruker dusjen flittig til det formålet. Det hun ikke vet er at jeg hører det veldig godt! Hører stor forskjell på lyden av vanlige dusjståler som slår i gulvet under vanlig dusjing og de som smyger seg ned langs en kropp fra halv høyde.... (men jeg har et veldig godt trent øre da)

Blir dritkåt av tanken på at hun står noen meter unna, bak døra og koser seg. Ikke fritt for at det blir noen drag på meg og da ja, og det beste av alt er at det ikke skal så mye til å få henne på gli når hun er ferdig heller! Så for meg så er det bare positive sider ved at hun tukler litt med seg selv og dusjhodet. :-)

• 1 år senere...
Skrevet

Det med å onanere i dusjen er nok mest en jenteting, tror jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har faktisk aldri fått noe særlig ut av dusj-onanering! It just doesn't do it for me.. uten at jeg vet helt hvorfor

Gjest Gjesta
Skrevet
Det med å onanere i dusjen er nok mest en jenteting, tror jeg.

Det tror jeg også. Men vi fordømmer jo ikke jenter som onanerer, tvert imot kan vi til tider stille opp med en hjelpende hånd.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja dere er nok flinkere til det enn oss :ler:

Skrevet

Det er kjempedeilig, står ikke heller jeg. Setter meg ned.

Gjest gjest1
Skrevet

Kommer utover hele gulvet? :hoho: Så for meg en hvit foss renne ut og treffe gulvet med et stort plask nå! :overrasket:

Ja så klart onanerer jeg i dusjen. Jeg må da gripe enhver sjanse til å komme, da det er mitt mål i livet mitt; Å komme masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...