Gå til innhold

Onanere i dusjen

Onanerer du i dusjen?  

49 stemmer

1. 1. Onanerer du i dusjen?

• Eg onanerer i dusjen
      52
    • Eg onanerer ikkje i dusjen
      45

Fremhevede innlegg

Gjest Line J.
Skrevet

På ein annan tråd blei det sådd tvil om vi onanerte så mykje i dusjen, så då kan det vera greit å finne det ut.

Eg sjølv gjer det gjerne, faktisk alltid dersom eg har god tid, og det ikkje er folk utanfor. Helst med dusjhovudet, men det er ikkje alle som er like gode til intimbruk - så då blir det like gjerne handa.

Kvifor i dusjen? Først og fremst må eg vera rein og delikat for å ha sex, og då er jo dusjprosessen ein veg dit. Men varmt vatn og såpe er jo opphissande i seg sjølv! Dessutan er du garantert bak ei låst dør og kan ikkje bli teken på fersken!

Videoannonse
Annonse
Gjest enyggma
Skrevet

dusjen hos oss er bare AU!!!!! mens dusjen i badekaret til mine foreldre er digg... uff frekk ting å gjøre når man er på besøk egentlig ? :roll:

Gjest manic
Skrevet

Vi har en go gammel full sprut dusj! Altså ikke sparedusj, og den kan til tider være veldig go og ha :sjarmor:

Gjest seroxata
Skrevet

dusjen er iallefall min gode venn :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

nei....

Og å gjøre det i andres dusj syns jeg er ufint, ihvertfall hvis en skal bruke andres dusjhoder :kvalm:

Gjest Bellatrix
Skrevet
nei....

Og å gjøre det i andres dusj syns jeg er ufint, ihvertfall hvis en skal bruke andres dusjhoder :kvalm:

:Nikke:

Gjest gjesta
Skrevet

Dusj er greit, men det betinger nok varmtvann :-?

Og så er det en fin mulighet når huset er fullt av folk og man bare må :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
nei....

Ser ærlig talt ikke problemet. Det er jo ikke akkurat som om man bruker selve dusjhodet inni eller noe slikt...

Skrevet

nope, har prøvd dusjen noen ganger, er ikke overvettes begeistret. Dusjer jo vekk all våtheten da, og vann gir IKKE samme glatte effekt.

trenger ikke være nydusjet for å onanere jeg, så jeg tar gjerne en runde med vibratoren eller fingrene, så går jeg i dusjen etterpå istedenfor.

Skrevet

Ser ærlig talt ikke problemet. Det er jo ikke akkurat som om man bruker selve dusjhodet inni eller noe slikt...

Det samme lurte jeg på! Personlig har jeg hverken dusjhodet inne i meg eller kommer utover hele gulvet.

Gjest Chrizzy
Skrevet
nei....

Og å gjøre det i andres dusj syns jeg er ufint, ihvertfall hvis en skal bruke andres dusjhoder  :kvalm:

:o

Nei jeg synes alle jenter som er på besøk hos meg skal bare kose seg og lage god stemning på badet mitt :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri fattet der der med dusjen. Gir meg ingenting.

Men er veldig misunnelig på de som kommer ved hjelp av litt varmtvann :-)

selv må jeg ha elektrisitet for å komme og de to tingene er jo som kjent ikke så bra å blande... :veldigsur:

Gjest Cerise
Skrevet

hmmm.... frister veldig med en dusj nå... :sjarmor:

Skrevet

Selvfølgelig onanerer jeg i dusjen! For et spørsmål! :o

:wink:

Skrevet
Selvfølgelig onanerer jeg i dusjen! For et spørsmål!  :o  

:wink:

Jeg vil være med neste gang.

Skrevet

Jeg vil være med neste gang.

Men da blir det jo ikke onani! :wink::sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...