Gå til innhold

Barnebursdag FLAUT FLAUT FLAUT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kunne aldri tenkt meg at et bursdagsselskap for en 4-åring kunne få slikt utfall. hver gang jeg tenker på dette, får jeg latterkrampe!!! Her er historien.

I helgen var vi i et bursdaggselskap til en gutt som går i samme barnehage som min. de er begge 4 år. Alt var som standard, vi møtte opp og alt gikk etter planen. Pølser med brød vart servert med pomes fries, deretter kake med bursdaggsang osv osv. Vi foreldre satt i egen "sofakrok" mens ungene holdt på. Etter hvert ble de mer og mer livlige og herjet rundt i huset. De lekte litt forskjellig alle sammen. Tiden nærmet seg slutt og det var på tide å begynne å komme seg hjem.

Jeg (faren )og mora til bursdagsbarnet merket at akkurat våres gutter ikke var i nedre etasje, samtidig som vi hørte latter, hopping og roping i øvre etasje. Jaja.. de har det artig tenkte vi. Vi gikk opp sammen og der står guttene våre inne på soverommet og hopper og kaster seg på dobeltsenga. Den funket fint som trampoline for deres del :)...  Dette høres ikke så fælt ut? Hør godt etter no og ja, du leser riktig: Samtidig som de hopper, har det artig, ler og roper, så har de en (veit da faen jeg..) sånn gummiaktig dildo i hver sin hand og slår hverandre med den. Altså som en sverdkamp.

Mora var så flau at ansiktet skiftet 5 farger i la 2 sekund. Jeg kunne ikke gjøre annet en å be guten legge fra seg dingsen og sa at vi måtte hjem.

Vanligvis er det denne mora som leverer guten i bhg. Har fortsatt ikke sett hun i bhg denne uka, da det er faren som tar seg av dette no.. :):):)

Guten min fikk en fin STERIL bad/dusj når vi kom hjem....

Anonymkode: 8345a...2ec

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og feteste overskrift i avisen over ting som skjedde kun i hodet til TS har vi... 

*evigvarende trommevirvel*

Anonymkode: 6b5b4...268

• Liker 14
Skrevet

Du skriver så levende at jeg ser det for meg 🤣

Anonymkode: 535fb...d72

• Liker 6
Skrevet

Dette er blant de ting som du bare bør bestemme deg for å glemme. Lat som det aldri har skjedd. Ikke fortell det til noen (langt mindre på et åpent forum, og aldri, aldri til gutten). Fnis av det selv nå, nevn det for mannen din (det har du vel gjort), så kan dere klukkle av det nå, og så: aldri nevn det igjen. Det er glemt.

Gjennom et liv kan veldig flaue ting skje, og da må man bare være glad for at det ikke er en selv det gikk ut over (og det var det absolutt ikke i dette tilfellet), og oppføre seg slik man ville ønsket at andre hadde gjort det var situasjonen motsatt. Altså: Det har ikke skjedd. Oppfør dere helt som vanlig mot foreldrene og alle andre, episoden er glemt og har for din del aldri skjedd. Ferdig.

• Liker 44
Skrevet

Tror jeg ville dødd om det var jeg som var mor her :fnise: men samtidig kjenner jeg på en sånn "fandenivoldsk" holdning om at det er da søremeg mer normalt å HA slike leketøy i dag enn ikke å det...

• Liker 23
Skrevet
19 minutter siden, Lou Salome skrev:

Dette er blant de ting som du bare bør bestemme deg for å glemme. Lat som det aldri har skjedd. Ikke fortell det til noen (langt mindre på et åpent forum, og aldri, aldri til gutten). Fnis av det selv nå, nevn det for mannen din (det har du vel gjort), så kan dere klukkle av det nå, og så: aldri nevn det igjen. Det er glemt.

Gjennom et liv kan veldig flaue ting skje, og da må man bare være glad for at det ikke er en selv det gikk ut over (og det var det absolutt ikke i dette tilfellet), og oppføre seg slik man ville ønsket at andre hadde gjort det var situasjonen motsatt. Altså: Det har ikke skjedd. Oppfør dere helt som vanlig mot foreldrene og alle andre, episoden er glemt og har for din del aldri skjedd. Ferdig.

så klart... du har helt rett. vi skal aldri nevne det for noen, oppføre oss normalt osv osv.. Men en ting er sikkert:

Kommer ALDRI til å glemme dette! For å viske dette ut fra  hukommelsen, trenger jeg litt sterkere variant av en eller snnen slags narko....

• Liker 8
Skrevet
23 minutter siden, Lou Salome skrev:

Så fullstendig enig.

Skjønner at det det var komisk og har opplevd lignende med egne barn. Man må begrave sånt. Voksne mennesker har ofte dildoer, det er ikke egentlig hverken pinlig eller morsomt utover situasjonen der og da.

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Er en grunn til at vi har kodelås på soveromsdøra. 

Skrevet

Tankeløst skrive om dette på et åpent forum. Er nok neppe så mange barnebursdager dette har skjedd nå nylig, lett for de set gjelder skjønne at det er de du skriver om.

Anonymkode: 86d92...185

• Liker 13
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

På tide å lære barnet ditt at andres soverom er privat. Jeg forstår ikke at folk ikke oppdrar ungene sine. 

Skrevet

Uff, stakkars mor! Begynte å tenke på den gangen vi hadde barnebursdag for 8-åringer (gutter) hos oss, og da selskapet nærmet seg slutten, kom guttene løpende ned i stua med hver sin BH på seg. Da hadde de snoket rundt på soverommet vårt og oppi undertøysskuffen. Måtte bare fortelle meg selv at det var glemt i morgen. Hadde til og med glemt det selv inntil nå.

Anonymkode: f7ac2...0ac

• Liker 9
Skrevet
11 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hadde jeg vert i et hjem der det var kodelås på soveromsdøra hadde tankene mine flydd til hvilke syke sexleketøy dere har der inne :fnise:

Anonymkode: 68b1a...1d7

• Liker 39
Skrevet

Moren har da ingenting å være flau over og jeg skjønner ikke hvorfor du synes dette var flaut heller. Det er helt vanlig å ha sexleketøy og det er ingenting man trenger å skamme seg over. Det var ditt barn som gikk inn på noens private soverom, et sted han ikke hadde noe som helst med å være. Kanskje du burde være litt flau over å ikke ha lært ham å respektere andres privatliv og over å sitte i sofaen og skravle framfor å passe på barnet ditt?

Anonymkode: 62cc2...b18

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vert i et hjem der det var kodelås på soveromsdøra hadde tankene mine flydd til hvilke syke sexleketøy dere har der inne :fnise:

Jeg hadde også skaffet meg kodelås på døra hvis jeg hadde venner som TS. Soverommet er privat. 

Skrevet

Makan til engasjemang. :)  Grattis til 1. mann som skjønte at dette bare var tull.

Trur dere virkelig på en så klein historie?

Takk til alle for bidrag! :)

Finnes så mange teite/syke inlegg på KG at jeg tenkte jeg skulle finne opp en selv og se hvordan folk reagerte.

Ærlig talt...

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så klart... du har helt rett. vi skal aldri nevne det for noen, oppføre oss normalt osv osv.. Men en ting er sikkert:

Kommer ALDRI til å glemme dette! For å viske dette ut fra  hukommelsen, trenger jeg litt sterkere variant av en eller snnen slags narko....

Eh? Altså, JEG er PRIPPEN - men ikke SÅ prippen.. Det der er en vanvittig overdrivelse - så sant ikke det for din del førte til bilder i hodet som du ikke blir kvitt, so igjen kommer kun fra deg og dine tanker osv osv og - ja, så prippen går det da ikke ann å være?

:fnise:

22 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Fortell - så får jeg utfordret prippenheten min...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mhmm.. Word..

Kanskje på tide å bli voksen når man har med fireåringer å gjøre - som jo ble til pga, sex...

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også skaffet meg kodelås på døra hvis jeg hadde venner som TS. Soverommet er privat. 

Kan du ikke bare låse den med vanlig lås? 

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Seriøst? Kodelås?! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Makan til engasjemang. :)  Grattis til 1. mann som skjønte at dette bare var tull.

Trur dere virkelig på en så klein historie?

Takk til alle for bidrag! :)

Finnes så mange teite/syke inlegg på KG at jeg tenkte jeg skulle finne opp en selv og se hvordan folk reagerte.

Ærlig talt...

du har mye fritid og lite liv sånn ellers skjønner jeg..

Anonymkode: 8dd8a...ad5

• Liker 9
Skrevet

Ikke første gang jeg har hørt om lignende episoder, så shit happens.....

Anonymkode: 091a9...865

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...