AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #21 Skrevet i går, 07:44 Skilpadden skrev (På 16.8.2018 den 13.14): Ikke for ett år siden, så ble jeg kjent med BTS og nå drømmer jeg om en kjekk Koreansk type selv om jeg alltid har blitt tiltrukket av blonde norske menn🤷🏻♀️ 💜💜💜💜💜💜💜 Anonymkode: c5390...885
AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #22 Skrevet i går, 07:48 Nei, liker bare nordiske menn. Anonymkode: c1055...221
AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #23 Skrevet i går, 07:49 AnonymBruker skrev (På 16.8.2018 den 11.57): Selvsagt slår kjemi det meste. Men når kvinner drømmer om menn som Ryan Gosling, Channing Tatum, osv så er det jo ikke fordi de har hatt fantastisk kjemi med disse mennene. Jeg lurer på om norske kvinner også kan drømme om en asiatisk mann de aldri har møtt. TS Anonymkode: 4cb12...144 Han er mye kjekkere enn disse to i alle fall. Anonymkode: 930c6...1c9 3
Pippi Lotta Skrevet i går, 08:17 #24 Skrevet i går, 08:17 Skilpadden skrev (På 16.8.2018 den 13.14): Ikke for ett år siden, så ble jeg kjent med BTS og nå drømmer jeg om en kjekk Koreansk type selv om jeg alltid har blitt tiltrukket av blonde norske menn🤷🏻♀️ Hva er BTS? 1
Snok1 Skrevet i går, 08:41 #25 Skrevet i går, 08:41 Jeg kjenner en filippinsk mann jeg har truffet for sex en rekke ganger. Han er delikat og flott, slank og hårløs kropp og kler stay-ups. Nydelig mann!
AnonymBruker Skrevet i går, 08:43 #26 Skrevet i går, 08:43 Pippi Lotta skrev (25 minutter siden): Hva er BTS? Boyband. Anonymkode: 930c6...1c9
AnonymBruker Skrevet i går, 10:17 #27 Skrevet i går, 10:17 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, så lenge jeg har kjemi og følelser, har jeg ingen "krav" til utseende, størrelse osv. Anonymkode: 8ecb1...35c De fleste oppegående kvinner har ikke krav til størrelse. Anonymkode: bfdb2...f36 4
Perfume Skrevet i går, 10:22 #28 Skrevet i går, 10:22 Asiatiske menn er de jeg syns er mest hot. Sør-Korea og Sørøst asiatere mest.. Nydelige! ( kvinnene også) 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:23 #29 Skrevet i går, 12:23 Som mann synes jeg de fleste unge asiatere er nydelige. Jeg har et par flotte kompiser fra Filippinene, men de er veldig heterofile så tør ikke prøve meg der Rykter om størrelse 🍆 passer ikke på dem. Helt greit utstyrt i "normal" tilstand, Anonymkode: 31f8b...450 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Skrevet 15 timer siden Han her har jeg fått øynene opp for og syns at han er veldig sjarmerende og slik som han er veldig kunnskapsrik og passe pågående i en diskusjon hvor han biter seg fast og slipper ikke taket og alle rundt ham er "vanskelige", så blir han enda mere tiltrekkende. Han holder styr på dem alle sammen på en imponerende måte. En flott utseende mann er han. Anonymkode: 99b94...900 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #31 Skrevet 15 timer siden SørøstAsia? Trolig nei. Selv om eksmannen min teknisk sett er fra et sånt land. Men han har ikke den øyefolden. Mye av Midtøsten ligger i Asia, og nåværende mannen min er derfra Anonymkode: 43f4e...d89
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #32 Skrevet 15 timer siden Jeg foretrekker store og høye kvinner og har dessuten en ting for fregner, så øst-asiatiske kvinner er sjelden det jeg faller for. Men ingen regel uten unntak, så jeg har vært forelska i ei tynn og lav koreansk dame før. Og ei tynn og lav dansk ei 😅 Anonymkode: 74f2d...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #33 Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han her har jeg fått øynene opp for og syns at han er veldig sjarmerende og slik som han er veldig kunnskapsrik og passe pågående i en diskusjon hvor han biter seg fast og slipper ikke taket og alle rundt ham er "vanskelige", så blir han enda mere tiltrekkende. Han holder styr på dem alle sammen på en imponerende måte. En flott utseende mann er han. Anonymkode: 99b94...900 Han er homo da, selv om det er irrelevant. Anonymkode: bfdb2...f36
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #35 Skrevet 25 minutter siden Pippi Lotta skrev (På 26.11.2025 den 9.17): Hva er BTS? Bare det største bandet i verden. For å svare på trådens tema, hvis jeg var singel, ja. Det finnes veldig mange flotte asiatiske menn. Sett et hvilket som helst k-drama på skjermen så ser man kjapt det. Anonymkode: b5f72...ab3
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #36 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 8.41): Ja, så lenge jeg har kjemi og følelser, har jeg ingen "krav" til utseende, størrelse osv. Anonymkode: 8ecb1...35c Så det er ok om en mann er 10cm lavere enn deg? Anonymkode: 7934e...1c6
Ludovica- Skrevet 21 minutter siden #37 Skrevet 21 minutter siden Ja absolutt. Syns noen øst-asiatiske menn kan være veldig pene.
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #38 Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så det er ok om en mann er 10cm lavere enn deg? Anonymkode: 7934e...1c6 Jeg har vært sammen med en som var 3cm høyere enn meg, større problem for han enn det var for meg. 10cm lavere ville han per definisjon gått som dverg. Anonymkode: 930c6...1c9
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #39 Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har vært sammen med en som var 3cm høyere enn meg, større problem for han enn det var for meg. 10cm lavere ville han per definisjon gått som dverg. Anonymkode: 930c6...1c9 Ok. Ville du blitt sammen med en dverg? Anonymkode: 7934e...1c6
Hareena Skrevet 10 minutter siden #40 Skrevet 10 minutter siden Tråden er fra 2018. Det var vel omtrent på den tida den daværende koreanske presidenten hadde den vakreste livvakten. https://www.allure.com/story/south-korean-president-bodyguard-hot Skulle ikke akkurat blånektet der, nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå