Gå til innhold

Kan du like en asiatisk mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Crazy Rich Asians kommer på kino nå og er en romantisk komedie med asiatiske skuespillere.  Den mannlige hovedrolleinnehavere i romantiske komedier pleier ofte å bli kåret til en av verdens kjekkeste menn. 

Hva tenker dere kvinner nå som den mannlige hovedrolleinnehaveren er asiat?

Traileren:

Er han drømmemannen? Kommer han til å bli drømmemannen etter dere har sett filmen? 

image.png

Anonymkode: 4cb12...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sammen med en av lignende «type», men som vi alle vet eller burde vite... kjemi slår det meste. 

Anonymkode: 69309...1ea

• Liker 4
Skrevet

Etter å ha sett statistikk på penisstørrelser, definitivt ikke 😂

Anonymkode: d5568...765

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke, om alt klaffet 

• Liker 4
Skrevet

Har en asiatisk FF, liker jo han og synes han er veldig kjekk, så umulig er det i hvert fall ikke. 

Anonymkode: 51d53...a07

• Liker 2
Skrevet

Med over 4,5 milliarder mennesker rommer Asia et såpass stort mangfold av forskjellige folkegrupper at det ville være rart om ingen kvinner her oppe i steinrøysa skulle klare å finne noen de kan like øst for Ural og Bosporos.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er sammen med en av lignende «type», men som vi alle vet eller burde vite... kjemi slår det meste. 

Anonymkode: 69309...1ea

Selvsagt slår kjemi det meste. Men når kvinner drømmer om menn som Ryan Gosling, Channing Tatum, osv  så er det jo ikke fordi de har hatt fantastisk kjemi med disse mennene. 

Jeg lurer på om norske kvinner også kan drømme om en asiatisk mann de aldri har møtt. 

TS

Anonymkode: 4cb12...144

Skrevet

Nope, finner det ikke attraktivt. Dog det eksemplet der ikke var ille da, 

Anonymkode: 375d6...bd4

Skrevet

Var sammen med en fra Kypros en sommer i min ungdomstid. Så umulig er det ikke.

Anonymkode: a19b9...119

Skrevet

Oh yes! 

Anonymkode: 10093...627

• Liker 2
Skrevet

Ja, hvorfor ikke.

• Liker 1
Skrevet

Henry Golding er halvt britisk, så han er strengt talt bare halvt asiatisk. Men kjekk kar.

Skrevet

Er tiltrukket av kaukasiske menn fra nordeuropa, usa og australia selv, men selv om jeg ikke finner han tiltrekkende så ser jeg jo at det er en kjekk mann. Han var en veldig pen asiat. 

Anonymkode: 9bba6...2ee

Skrevet

Pen mann, men ikke min type.

Skrevet

Ikke for ett år siden, så ble jeg kjent med BTS og nå drømmer jeg om en kjekk Koreansk type selv om jeg alltid har blitt tiltrukket av blonde norske menn🤷🏻‍♀️

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Asiatiske menn er som alle andre, noen er hotte, andre er ikke min type. Koreanske menn er pene på linje med at koreanske damer er vakre :) 

Anonymkode: c235d...89e

• Liker 1
Skrevet

Jo, han var kjekk. Er ikke så ofte jeg ser det når jeg er i Sørøst-Asia. 

Anonymkode: dc273...227

Skrevet

Veldig pen. Absolutt datebar hvis han bare er høy nok for meg som er 175.

• 7 år senere...
Skrevet

Noen år siden denne tråden var i live, men et sjarmerende ytre går aldri av moten.
En meget likandes utgave av fenomenet mann det er bilde av der. Så er det sagt. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så lenge jeg har kjemi og følelser, har jeg ingen "krav" til utseende, størrelse osv. 

Anonymkode: 8ecb1...35c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...