Anwa Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Har ved en tilfeldighet fått prøvd ut No poo (no shampoo/bruk av alternativer til shampoo) i en mnd og jeg er helt frelst. Har tynt langt hår som fort blir oljete, men med en 10 minutters dusj om dagen, ser håret fantastisk ut! Jeg har mer volum, håret ser sunnere ut, det gjør ikke vondt å børste håret lengre, og når jeg gjør det ligger det knapt ett hårstrå på vasken når det tidligere lå igjen en drøss. Kan også nevne at håret ikke lukter noenting som helst! Bruker bare vann, og vasker hodebunnen som tidligere bare helt uten noen form for hårpleie. Skal etterforske litt for å finne noen gode oppskrifter på naturlige hårmasker, men føler absolutt ikke at jeg trenger det. Anbefaler virkelig folk som er interessert til å prøve og teste det ut!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Hvor lang tid tok det før håret begynte å se bra ut? Anonymkode: 15c1f...b41
Anwa Skrevet 16. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tok det før håret begynte å se bra ut? Anonymkode: 15c1f...b41 For meg skjedde det med en gang, tror det kanskje har noe med at vi var mye og badet i rene fjellvann i en periode over flere dager. Så mulig det var en fordel at håret ble skylt ordentlig i startfasen
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Har prøvd i 6 mnd. Var ingen endringer for min del, foruten 14 dager med hår som så fett ut. Anonymkode: 2c81a...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå