Anonymav Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Jeg brukte akkurat Womanizer og fikk orgasme, og plutselig føltes det ut som jeg tisset på meg. Det bare rant nedover uten å direkte «sprute». Er dette squirting eller tisset jeg virkelig på meg???
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Jeg tror jeg har stressinkontinens, og orgasme er nok litt stress 😆 Anonymkode: 021b4...3dd
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Du squirtet. Jeg slikket dama og plutselig flommet det ut av henne.. Deilig. Anonymkode: 7e238...884
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Hva er womanizer? Anonymkode: b3a20...a81
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er womanizer? Anonymkode: b3a20...a81 Leketøy Anonymkode: 734bd...de2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 En ting jeg opplevde selv her om dagen selv. Plutselig bare mye væske. En ting jeg la merke til med væsken var konsistensen. Tiss er veldig vannaktig. Mens dette var mer silkeaktig. Squitring inneholder og urin, men består mye av prostata væske. De har gjort noe forsking på det, men ikke nok. Hos noe kvinner er det rent tiss, mens hos andre finner man denne prostata væsken. Er enda et litt lite belyst område. Anonymkode: 407bf...561
Tøytigern Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg opplevde selv her om dagen selv. Plutselig bare mye væske. En ting jeg la merke til med væsken var konsistensen. Tiss er veldig vannaktig. Mens dette var mer silkeaktig. Squitring inneholder og urin, men består mye av prostata væske. De har gjort noe forsking på det, men ikke nok. Hos noe kvinner er det rent tiss, mens hos andre finner man denne prostata væsken. Er enda et litt lite belyst område. Anonymkode: 407bf...561 Men kvinner har da ingen prostata. 3
Tøytigern Skrevet 17. august 2018 #9 Skrevet 17. august 2018 (endret) 18 timer siden, Anonymav skrev: Jeg brukte akkurat Womanizer og fikk orgasme, og plutselig føltes det ut som jeg tisset på meg. Det bare rant nedover uten å direkte «sprute». Er dette squirting eller tisset jeg virkelig på meg??? Det er dette som kalles squirting, ja. Iallefall hvis det som kom var klarere væske og ikke var direkte tiss i farge og lukt. Her er en av KK's artikler om fenomenet. I tilfelle du ville lese litt mere. https://www.kk.no/samliv/orgasmen-som-er-litt-tabu-for-kvinner-67744334 Endret 17. august 2018 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #10 Skrevet 17. august 2018 9 timer siden, Tøytigern skrev: Men kvinner har da ingen prostata. What!? Det viste jeg ikke! 🙀 Come an! Såklart vet jeg hvordan min egen anatomi fungerer. Prøv å les deg opp på temaet selv. Nei vi kvinner har ikke prostata. Men vi har et annet svamplegme, Skene’s Gland, som er hovedkilden til kvinnelig squirting. Væsken som skilles ut blir kalt «prostata-væske». Da denne væsken er analysert og inneholder lignende komponenter som finnes i den mannlige prostata væsken. Anonymkode: 407bf...561 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 Dette er nok squirting ja! Har det på samme måte selv 😉 Anonymkode: 0a99f...098
Example Skrevet 18. august 2018 #12 Skrevet 18. august 2018 Jeg og samboer har alltid et håndkle over lakenet i senga av nettopp denne grunn 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Skrevet 18. august 2018 Du squirtet ja. Første gangen trodde jeg og at jeg tissa på meg. Eller, det gjorde jeg egentlig i mange år, hvis jeg regner med tida før jeg mistet jomfrudommen. Men han jeg var i seng med forklarte meg hva det var (ja jeg var en jævla naiv tenåring). Anonymkode: f807a...245
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 On 8/17/2018 at 4:00 AM, AnonymBruker said: En ting jeg opplevde selv her om dagen selv. Plutselig bare mye væske. En ting jeg la merke til med væsken var konsistensen. Tiss er veldig vannaktig. Mens dette var mer silkeaktig. Squitring inneholder og urin, men består mye av prostata væske. De har gjort noe forsking på det, men ikke nok. Hos noe kvinner er det rent tiss, mens hos andre finner man denne prostata væsken. Er enda et litt lite belyst område. Anonymkode: 407bf...561 Prostata sitter i anus. Anonymkode: 359d2...50c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #15 Skrevet 18. august 2018 Har gjort det en gang. Skjønte ikke hva som skjedde før han som fikk meg til å squirte sa det. Jeg ble litt flau fordi jeg ikke merka det. Han syntes det var digg. Man trenger ikke nødvendigvis få orgasme i tillegg? Jeg fikk i hvert fall ikke det. Anonymkode: 56fe4...24d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå