Gå til innhold

Squirting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brukte akkurat Womanizer og fikk orgasme, og plutselig føltes det ut som jeg tisset på meg. Det bare rant nedover uten å direkte «sprute». Er dette squirting eller tisset jeg virkelig på meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har stressinkontinens, og orgasme er nok litt stress 😆

Anonymkode: 021b4...3dd

Skrevet

Du squirtet. Jeg slikket dama og plutselig flommet det ut av henne.. Deilig. 

Anonymkode: 7e238...884

Skrevet

Hva er womanizer?

Anonymkode: b3a20...a81

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er womanizer?

Anonymkode: b3a20...a81

Leketøy 

Anonymkode: 734bd...de2

Skrevet

Det var nok squirting 

Skrevet

En ting jeg opplevde selv her om dagen selv. Plutselig bare mye væske. En ting jeg la merke til med væsken var konsistensen. Tiss er veldig vannaktig. Mens dette var mer silkeaktig.

Squitring inneholder og urin, men består mye av prostata væske. De har gjort noe forsking på det, men ikke nok. Hos noe kvinner er det rent tiss, mens hos andre finner man denne prostata væsken. Er enda et litt lite belyst område. 

Anonymkode: 407bf...561

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting jeg opplevde selv her om dagen selv. Plutselig bare mye væske. En ting jeg la merke til med væsken var konsistensen. Tiss er veldig vannaktig. Mens dette var mer silkeaktig.

Squitring inneholder og urin, men består mye av prostata væske. De har gjort noe forsking på det, men ikke nok. Hos noe kvinner er det rent tiss, mens hos andre finner man denne prostata væsken. Er enda et litt lite belyst område. 

Men kvinner har da ingen prostata.

• Liker 3
Skrevet (endret)
18 timer siden, Anonymav skrev:

Jeg brukte akkurat Womanizer og fikk orgasme, og plutselig føltes det ut som jeg tisset på meg. Det bare rant nedover uten å direkte «sprute». Er dette squirting eller tisset jeg virkelig på meg???

Det er dette som kalles squirting, ja. Iallefall hvis det som kom var klarere væske og ikke var direkte tiss i farge og lukt.

Her er en av KK's artikler om fenomenet. I tilfelle du ville lese litt mere. https://www.kk.no/samliv/orgasmen-som-er-litt-tabu-for-kvinner-67744334

Endret av Tøytigern
Skrevet
9 timer siden, Tøytigern skrev:

Men kvinner har da ingen prostata.

What!? Det viste jeg ikke! 🙀 

Come an! Såklart vet jeg hvordan min egen anatomi fungerer. Prøv å les deg opp på temaet selv. Nei vi kvinner har ikke prostata. Men vi har et annet svamplegme, Skene’s Gland, som er hovedkilden til kvinnelig squirting. Væsken som skilles ut blir kalt «prostata-væske». Da denne væsken er analysert og inneholder lignende komponenter som finnes i den mannlige prostata væsken.

• Liker 1
Skrevet

Dette er nok squirting ja! 

Har det på samme måte selv 😉

Anonymkode: 0a99f...098

Skrevet

Jeg og samboer har alltid et håndkle over lakenet i senga av nettopp denne grunn :)

• Liker 1
Skrevet

Du squirtet ja. Første gangen trodde jeg og at jeg tissa på meg. Eller, det gjorde jeg egentlig i mange år, hvis jeg regner med tida før jeg mistet jomfrudommen. Men han jeg var i seng med forklarte meg hva det var (ja jeg var en jævla naiv tenåring).

Anonymkode: f807a...245

Skrevet
On 8/17/2018 at 4:00 AM, AnonymBruker said:

Prostata sitter i anus. 

Anonymkode: 359d2...50c

Skrevet

Har gjort det en gang. Skjønte ikke hva som skjedde før han som fikk meg til å squirte sa det. Jeg ble litt flau fordi jeg ikke merka det. Han syntes det var digg. Man trenger ikke nødvendigvis få orgasme i tillegg? Jeg fikk i hvert fall ikke det.

Anonymkode: 56fe4...24d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...