Gå til innhold

Møte mamma til bonusbarn for 1. gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal på "familiemiddag" til helgen med kjæresten, hans datter, min datter, svigermor og mor til kjæresten sin datter. Og jeg er såååå nervøs. Har møtt henne et par ganger før, men dette blir første gang jeg møter henne ordentlig.

Det er hennes ide, hun ønsker å bli kjent med meg, noe jeg synes er flott og jeg vil gjerne bli kjent med henne. Jeg er jo tross alt bonusmor til hennes datter og jeg håper vi kan få et godt forhold og vennskap.

Har dere noen tips til meg? Jeg er super nervøs. Hva om hun ikke liker meg? eller synes jeg er en dårlig mor osv osv osv. 

Anonymkode: 2a57b...c47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare bær helt naturlig, det er det viktigste, hun er nok lett å slå av en prat siden hun vil bli kjent, tror det vil gå bra jeg 👍

Anonymkode: 521a0...355

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg skal på "familiemiddag" til helgen med kjæresten, hans datter, min datter, svigermor og mor til kjæresten sin datter. Og jeg er såååå nervøs. Har møtt henne et par ganger før, men dette blir første gang jeg møter henne ordentlig.

Det er hennes ide, hun ønsker å bli kjent med meg, noe jeg synes er flott og jeg vil gjerne bli kjent med henne. Jeg er jo tross alt bonusmor til hennes datter og jeg håper vi kan få et godt forhold og vennskap.

Har dere noen tips til meg? Jeg er super nervøs. Hva om hun ikke liker meg? eller synes jeg er en dårlig mor osv osv osv. 

Anonymkode: 2a57b...c47

Bud 1 for å få et ok forhold til mor: ikke se for deg å bli hennes venn. 

Anonymkode: 6eb44...daf

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært hyggelig og imøtekommende, men fortsatt 100% meg selv. Vært positiv og interessert og engasjert i ungene men aldri hatt noe ønske om å ta styringa. 

Tror det funket, nå er det over 16 år siden og vi har det fortsatt hyggelig sammen. Venninner blir vi ikke, men vi trives i hverandres selskap og snakker pent om hverandre til barna. 

Min oppskrift som funket herfra, ihvertfall 😉

• Liker 3
Skrevet

Egentlig er ikke du noe bonusmor.  Du er kjæreste til faren til barna.  

Anonymkode: 2566b...26e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...