AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 I første omgang for å vente på plass august neste år, men vurderer å bli hjemme litt til. Man får støtte ettersom jeg forsto etter barnet var fylt et år. Er det uansett om far har full jobb? (Bor sammen ja.) Også lurte jeg på om noen har gjort det og hatt jobb ved siden av? Er det lov? Hvor mye jobb og hva slags? Tidligste jeg kan reise hjemmefra blir jo fra kl 16/16.30 + helger. Gjerne tips og råd ellers! 😊 Anonymkode: 18f91...f9f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Fra mnd etter barnet er 1 år, til mnd før det fyller to, kan du motta kontantstøtte(7500 orm mnd). Eneste kriterie er at barnet ikke har barnehageplass (kan ha privat dagmamma ol) Anonymkode: a018a...aed
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra mnd etter barnet er 1 år, til mnd før det fyller to, kan du motta kontantstøtte(7500 orm mnd). Eneste kriterie er at barnet ikke har barnehageplass (kan ha privat dagmamma ol) Anonymkode: a018a...aed Jeg ønsker å bruke egen tid med barnet så har vi unge besteforeldre som fremdeles jobber. Så valget er ikke stort. I hvor god tid bør man søke? Anonymkode: 18f91...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå