Gjest kenneth Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Det var med skrekkblandet fryd jeg så på det reklameprogrammet på NRK1 i kveld, med Hulda Himmelviv (KLM-varianten av Hilde Hummelvoll). Reklamene er jo gøyale, men den liksom-morsomme skravlinga i mellom... Visse grelle paralleller til det programmet på Animal Planet(?) med Matt Galant, som på verste Bob Saget-vis lirer av seg noen pinlige fraser før godbitene med dyrevideoer kommer. Det var nesten så jeg svitsjet til Idol... (Neste fredag drøyer vi tv-stunden til kl. 2055)
Gjest Valhalla Skrevet 11. mars 2005 #2 Skrevet 11. mars 2005 Men hvem er det som ser på noe annet enn idol?
Gjest kenneth Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 Men hvem er det som ser på noe annet enn idol? Vel, sikkert bare meg. Men jeg var i poste-humør, og klarte ikke dy meg. Kult å starte tråder vettu!
Gjest en gjest Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 Reklamene er jo gøyale, men den liksom-morsomme skravlinga i mellom... Visse grelle paralleller til det programmet på Animal Planet(?) med Matt Galant, Tror det er norsk utave av den... nå husker ikke hva den heter, men det er en serie som har gått på BBC i alle fall. Først var det ho litt overvektige komikeren, som jeg ikke husker navnet på, som var programleder (raspy stemme), før Ruby Wax tok over. Tror TVNorge også har sendt noen episoder av den engelske serien...
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Tja... når de lager et underholdningsshow av reklame (Gullfisken), går det vel også an å lage program av det. Er en suksess fra blant annet CBS og BBC........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå