AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Har hatt min i 16 år....nå syns jeg den begynner å bli dårlig. Dryppstoppen virker ikke og plata holder ikke kaffien så varm lengre. Trodde man kunne ha den et helt liv jeg når jeg kjøpte den:) Anonymkode: 2e4cc...214
SPOCA Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Foreldrene mine hadde sin i akkurat 35 år før de måtte kjøpe ny. Vi kjøpte vår for ca et halvt år siden.
Leo Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 16 år er vel en godt voksen alder for en kaffetrakter i daglig bruk så det ville jeg ha vært fornøyd med. Når det gjelder dryppstoppen så får du til Moccamaster kjøpt ny filterholder, men hvis varmeplaten også synger på siste verset er det kanskje ikke noe poeng. Den jeg har nå er seks år gammel, men har ikke begynt å vise noen svakhetstegn ennå til tross for at den er i bruk minst to ganger om dagen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Jeg har ingen, men besteforeldrene mine har en og de har hatt den så lenge jeg har levd iallefall. Mulig enda lengre. Så den er iallefall minst 25 år gammel. Og den blir brukt MYE da de knapt drikker noe annet enn kaffeAnonymkode: 22048...e94
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 Har hatt den i 10 år. Har byttet filterholder èn gang, ellers virker den som den skal. Vi har en på jobb også, den er 7 år gammel. Har blitt byttet filterholder og kanner flere ganger, men selve trakteren er fortsatt like fin. Den brukes MYE, men har ingen problemer bortsett fra med filterholderen som ikke virker godt nok og kanner som blir knust. Anonymkode: 264b4...2eb
Thildamor Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 Er ikke helt sikker, men sånn ca 6 år kanskje. Vi har denne modellen.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 Vår er ikke så gammel, men den på jobben er minst 10 år gammel og lager fremdeles god kaffe om vi gidder rense den. Siden den står på et anleggskontor vil jeg anslå at det tilsvarer ca 30 års "normal" bruk. Anonymkode: daab5...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå