Gå til innhold

Barnefar fått opplysninger om navne endring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endret navn på mitt barn, far til barnet som aldri vil ha samvær, nekter å møte henne og betale bidrag sendte meg en Mail med kopi fra skattekontoret med et brev som var adressert til meg og vår adresse. Jeg vet ikke om han fikk tilsendt disse? Men sto kopi på hjørnet. Han har ikke foreldreansvar. Og spurte meg hva dette var? Jeg reagerer mest på at han har fått tilsendt kopi av et brev adressert til meg? Er det lov? Ønsker ikke kontakt med han for føler meb utrygg med han.

Anonymkode: f35cf...965

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal vel uansett bli informert. Han er far til barnet selv om han er udugelig. 

Anonymkode: 7626e...3ef

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han skal vel uansett bli informert. Han er far til barnet selv om han er udugelig. 

Anonymkode: 7626e...3ef

Greit nok det men de kunne utelatt adressen min?

Skrevet

Har han fraskrevet seg foreldreansvaret? Det har ingenting med samvær eller noe annet å gjøre. Foreldreansvar må fradømmes i retten, eller man må si det fra seg frivillig.

Min eks får ingenting av papirer og informasjon lenger siden han ikke har foreldreansvar.

Anonymkode: 4d718...f7b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok det men de kunne utelatt adressen min?

Det hadde de nok gjort om du bør på skjult adresse.

Anonymkode: 7e2bb...ba6

• Liker 6
Skrevet

Det er ganske vanlig at offentlige brev er utformet til mottager og kopimottagere mottat en kopi av dette. Det er nok det vanligste at man ikke ønsker å dele adresse med den man har barn med, så tenker dette er noe du kan opplyse om i fremtiden for å være på den sikre siden

Anonymkode: 8b6f3...0a6

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har han fraskrevet seg foreldreansvaret? Det har ingenting med samvær eller noe annet å gjøre. Foreldreansvar må fradømmes i retten, eller man må si det fra seg frivillig.

Min eks får ingenting av papirer og informasjon lenger siden han ikke har foreldreansvar.

Anonymkode: 4d718...f7b

Han har aldri hatt foreldreansvar 

Skrevet

Om han står oppført som far er det jo naturlig at han får beskjed på lik linje med mor. 

Anonymkode: 335f0...c04

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...