LilleSol Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Har lyst til å lage meg en cd med litt sånn triste "jeg lengter etter deg" sanger. (jada, jeg vet ) Noen som har noen tips ? Har til nå funnet meg Maria Arredondo med just a little heartache. (imponert over den lange lista ja..hehe) Orker ikke sånne skikkelig klissesanger ala Celine Dion osv.. Takk!
Gjest Seleena Skrevet 11. mars 2005 #2 Skrevet 11. mars 2005 Celine Dion - My heart will go on Lady in red
Gjest Seleena Skrevet 11. mars 2005 #3 Skrevet 11. mars 2005 Såg ikkje det du skreiv om Celine Dion...
LilleSol Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2005 hihi, det er greit! Sangen er forøvrig fin den så.. hmm, skrive opp.. Takk for raskt svar! Lady in red er notert, den er forøvrig kjempefin ! Lady in reeeeeed, is daancing with me, tralala!
Gjest Seleena Skrevet 11. mars 2005 #5 Skrevet 11. mars 2005 Boyzone - Father and son Whitney houston - Will always love you Kva skal du med desse???
Gjest Valhalla Skrevet 11. mars 2005 #6 Skrevet 11. mars 2005 F.R David- Words Boyzone- Baby can I hold you tonight :-)
Gjest kenneth Skrevet 11. mars 2005 #7 Skrevet 11. mars 2005 "She's like the wind", Patrick Swayse "Here without you", 3 doors down "Det vakraste", Cecilia Vennersten "Wicked game", Chris Isaak "Linger", the Cranberries "The closest thing to crazy", Katie Melua "What love can be", Kingdom come "Wish you were here", Rednex "Woman in chains", Tears for fears "Into the night", The motorhomes "With or without you", U2 Tja, nå vet jeg ikke om alle omfatter akkurat det temaet, men melodimessig er det ihvertfall ikke skivebom (Kan godt være noen handler om korrosjon på brukonstruksjoner for alt jeg vet)
Gjest uri Skrevet 11. mars 2005 #8 Skrevet 11. mars 2005 Britney Spears- Everytime David Grey- This Year Love Wet Wet Wet- Love is all around The Troggs- Groovy kind of love Brian McFadden/Delta Goodrem- Almost here Kanskje du kan bruke noen av disse!?! :-)
LilleSol Skrevet 12. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2005 Takk for mange svar ! Nå skal jeg sette en cd på brenning over natta! Seleena : Fant ut at det jeg manglet i cdsamlinga var en deppecd mde triste sanger til deppeperioder ! Så hvis jeg er litt nedfor en dag, kan jeg sette på denne cden og hmm, deppe (?) det ut ! Vi får se om mitt lille prosjekt virker da Litt rar i blant jeg vet 8) :oops:
LilleSol Skrevet 12. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2005 Tja, nå vet jeg ikke om alle omfatter akkurat det temaet, men melodimessig er det ihvertfall ikke skivebom (Kan godt være noen handler om korrosjon på brukonstruksjoner for alt jeg vet) Kan godt sitte og deppe til brukonstruksjoner jeg!
Gjest Seleena Skrevet 12. mars 2005 #11 Skrevet 12. mars 2005 Takk for mange svar ! Nå skal jeg sette en cd på brenning over natta! Seleena : Fant ut at det jeg manglet i cdsamlinga var en deppecd mde triste sanger til deppeperioder ! Så hvis jeg er litt nedfor en dag, kan jeg sette på denne cden og hmm, deppe (?) det ut ! Vi får se om mitt lille prosjekt virker da Litt rar i blant jeg vet 8) :oops: Og eg som trudde dette hadde motsatt effekt? Eg pleier alltid å høyre på Linkin Park, Metallica osv når eg er sinna/deppa!
Gjest en gjest Skrevet 12. mars 2005 #12 Skrevet 12. mars 2005 Ordinary World - Duran Duran Hunting High and Low - A-ha Promise Me - Beverly Craven Aint' No Sunshine - Bill Withers Wicked Game - Chris Isaak er de jeg kommer på nå...
Windy Skrevet 12. mars 2005 #13 Skrevet 12. mars 2005 Amanda Marshall - Let it rain, Beautiful Goodbye, Last Exit To Eden
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #14 Skrevet 12. mars 2005 "Wish you were here", Rednex Er du splitter pine gal Kenneth :o "Wish You Were Here" er en PINK FLOYD låt, og en jæææææææææææææævelig bra en også Men det er ORIGINALEN som teller, hater talentløse tullinger som ikke kan annet enn å stjele og radbrekke stor musikk (Får jeg kloa i drittsekkene i Skissor Sisters som presterte å TOTALT MALTRAKTERE Pink Floyds fantastiske "Comfortably Numb" skal de få så grisebank at de aldri vil være i stand til å synge eller spille en eneste note igjen )
Gjest LoisLane Skrevet 13. mars 2005 #15 Skrevet 13. mars 2005 With or witout you - U2 Gal av lengsel - Bare Egil band
Brunhilde Skrevet 13. mars 2005 #16 Skrevet 13. mars 2005 White Flag med Dido. All musikken fra Betty Blue, 37,2 Le Matin.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #17 Skrevet 13. mars 2005 Ordinary World - Duran Duran Hunting High and Low - A-ha Promise Me - Beverly Craven Aint' No Sunshine - Bill Withers Wicked Game - Chris Isaak er de jeg kommer på nå... ER du meg, eller bare virker det sånn? Dette er AKKURAT de sangene jeg ville valgt hvis jeg var i rette humøret! Noooo, aaaaaaaaaaaiii don't wanna fall in loooove... with yooooou... *mimre*
pusla Skrevet 13. mars 2005 #18 Skrevet 13. mars 2005 ER du meg, eller bare virker det sånn? Dette er AKKURAT de sangene jeg ville valgt hvis jeg var i rette humøret! Noooo, aaaaaaaaaaaiii don't wanna fall in loooove... with yooooou... *mimre* Isåfall er det en til av deg her, pepita . Ville satt på disse jeg også, pluss noen REM-låter.
Gjest Catwoman Skrevet 13. mars 2005 #19 Skrevet 13. mars 2005 REM - "everybody hurts." Robbie Williams - "feel" - "sexed up" Lene Marlin - "story" - og sikkert mange andre av henne også Espend Lind - "everybody says" - "when Susannah cries" Brainstorm - "maybe"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå