AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Jeg har kjøpt inn kyllinglår. Forslag til oppskrift og hvordan få kyllingbitene mørest mulig? Anonymkode: 8b607...c47
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Vi elsker denne, enste forandringen vi har gjort er at vi bruker vikingmelk i stedet for fløte. https://www.nrk.no/mat/kylling-i-mangochutney-1.13305210 Anonymkode: ce65a...a01
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Jeg pleier å steke kyllinglårene først, sånn at de blir brune. Så slenger jeg de i gryta med saus, setter gryta i stekeovnen ( her må du altså ha en gryte som kan stå i stekeovnen). Setter tempraturen på 100 grader, og lar det stå i timevis. Da blir kyllingen så mør at du kan dra beinet av uten å bruke en muskel...eller kanskje en muskel da...Anonymkode: 673b4...71b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har kjøpt inn kyllinglår. Forslag til oppskrift og hvordan få kyllingbitene mørest mulig? Anonymkode: 8b607...c47 Tenker du indisk mat, eller norsk tradisjonsmat "hvit saus med karri"? Eller noe helt annet? Anonymkode: 61a7a...a98
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å steke kyllinglårene først, sånn at de blir brune. Så slenger jeg de i gryta med saus, setter gryta i stekeovnen ( her må du altså ha en gryte som kan stå i stekeovnen). Setter tempraturen på 100 grader, og lar det stå i timevis. Da blir kyllingen så mør at du kan dra beinet av uten å bruke en muskel...eller kanskje en muskel da... Anonymkode: 673b4...71b Hvor mange timer lar du de stå? Kan de bli tørre om de står for lenge? Anonymkode: 8b607...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå