AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Jeg lurer på om det er noen her inne som har brukt spells før som har fungert? Typ lovespells osv. Jeg ønsker ikke kommentarer om at dette er farlig osv, eller noe annet irrelevant for dette spørsmålet. Jeg ønsker kun kommentarer fra de som har prøvd det og som det har fungert for. Eller vet om noen som har prøvd det som det har fungert for. Anonymkode: c1350...b1c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Tar denne som anonym, jeg. Ja, jeg har prøvd meg på noen spells, noen har fungert og andre ikke. Bare /mantra/ spells. Har ikke gått til innkjøp av diverse urter og sånt enda. Anonymkode: b0f82...be1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Magic Missile er en god evokasjonsspell for nye trollmenn/trollkvinner. (Nei ikke troll som i internettroll). Men den kan gjøre skade, så ikke rett den mot noen du liker. Siden du spør etter lovespells kan jeg anbefale Charm Person for å få noen til å like deg, den trenger du ikke være trollkvinne for å bruke, kan brukes av andre også. Vil du beskytte deg mot ting som kan gå galt i kjærlighet kan du bruke abjurasjonspellen Love Ward. Den spellen er ofte forbudt da, så ikke si til noen at du bruker den. Håper det hjalp! Lykke til og vær forsiktig Anonymkode: 3de4d...763 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Magic Missile er en god evokasjonsspell for nye trollmenn/trollkvinner. (Nei ikke troll som i internettroll). Men den kan gjøre skade, så ikke rett den mot noen du liker. Siden du spør etter lovespells kan jeg anbefale Charm Person for å få noen til å like deg, den trenger du ikke være trollkvinne for å bruke, kan brukes av andre også. Vil du beskytte deg mot ting som kan gå galt i kjærlighet kan du bruke abjurasjonspellen Love Ward. Den spellen er ofte forbudt da, så ikke si til noen at du bruker den. Håper det hjalp! Lykke til og vær forsiktig Anonymkode: 3de4d...763 Takk for svar harhar du et spell man kan bruke for å bli sammen med eksen sin igjen? Anonymkode: c1350...b1c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 Hva er egentlig spells? Jeg bare får ikke helt tak i noe annet enn at det er å ønske noe så sterkt at det skjer! jeg kan ikke si om det har funket eller ikke egentlig, for jeg har likevel vært for redd for å vise mine egne handlinger og følelser til noen. Men, begynte å like en fyr for et par års tid siden, han viste interesse og jeg turte ingenting. Vi har hatt noe sporadisk kontakt da. Jeg ba masse bønner om at jeg skulle høre fra han, og plutselig kunne bare en melding komme. Nå ønsker jeg fremdeles, men jeg tror at så lenge jeg ikke er villig til å virkelig handle, så "fortjener" jeg ikke hans bekreftelse på denne måten. Det har på en måte blitt kaldt der og jeg har sluttet med bønnene. For en stund. Men vi har hatt det med å poste story ganske likt for eksempel. Han kunne bli stille i lange perioder når jeg var det, men når jeg postet gjorde han plutselig også. Samme når det gjaldt å legge ut bilde på insta. Jeg har en følelse av at vi treffes igjen, at keg hører fra han. Men jeg må virkelig være mer i kontakt med og glad i meg selv. Det er ikke sikkert det en gang går i oppfyllelse. Jeg veksler mellom lykkefølelsen over å treffe ham igjen, og sorgen over å kanskje aldri se eller at han tar kontakt igjen (vi har ikke blokkert, bare skriver ikke med hverandre nå). Anonymkode: db68e...e97
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #7 Skrevet 25. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig spells? Jeg bare får ikke helt tak i noe annet enn at det er å ønske noe så sterkt at det skjer! jeg kan ikke si om det har funket eller ikke egentlig, for jeg har likevel vært for redd for å vise mine egne handlinger og følelser til noen. Men, begynte å like en fyr for et par års tid siden, han viste interesse og jeg turte ingenting. Vi har hatt noe sporadisk kontakt da. Jeg ba masse bønner om at jeg skulle høre fra han, og plutselig kunne bare en melding komme. Nå ønsker jeg fremdeles, men jeg tror at så lenge jeg ikke er villig til å virkelig handle, så "fortjener" jeg ikke hans bekreftelse på denne måten. Det har på en måte blitt kaldt der og jeg har sluttet med bønnene. For en stund. Men vi har hatt det med å poste story ganske likt for eksempel. Han kunne bli stille i lange perioder når jeg var det, men når jeg postet gjorde han plutselig også. Samme når det gjaldt å legge ut bilde på insta. Jeg har en følelse av at vi treffes igjen, at keg hører fra han. Men jeg må virkelig være mer i kontakt med og glad i meg selv. Det er ikke sikkert det en gang går i oppfyllelse. Jeg veksler mellom lykkefølelsen over å treffe ham igjen, og sorgen over å kanskje aldri se eller at han tar kontakt igjen (vi har ikke blokkert, bare skriver ikke med hverandre nå). Anonymkode: db68e...e97 Spells er et slags magi "triks" der du tilkaller noe åndelig som får det til å skje på en måte. Anonymkode: c1350...b1c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #8 Skrevet 25. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spells er et slags magi "triks" der du tilkaller noe åndelig som får det til å skje på en måte. Anonymkode: c1350...b1c Dette forklarte ikke mer enn hva internett gjør når jeg søker det opp 😛 hva om flere ønsker det samme da? Noen må kanskje ha sterkere evner enn andre da? Eller må det være en smule "meant to be" i det? Hva går denne magien ut på? Må man være i nærheten av vedkommende? Anonymkode: db68e...e97
Duff Skrevet 25. august 2018 #9 Skrevet 25. august 2018 Det eneste jeg har forsøkt er å sende kjærlige gode tanker til en som ikke likte meg. Skal visst være veldig irriterende for mottaker når hatet blir møtt med positive vibrasjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #10 Skrevet 25. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette forklarte ikke mer enn hva internett gjør når jeg søker det opp 😛 hva om flere ønsker det samme da? Noen må kanskje ha sterkere evner enn andre da? Eller må det være en smule "meant to be" i det? Hva går denne magien ut på? Må man være i nærheten av vedkommende? Anonymkode: db68e...e97 Jeg vet nesten ingenting om det, jeg har hørt om det og at det skal fungere liksom, noe mer enn det har jeg ikke satt meg inn i det. Er nok noe vi aldri kan forstå uansett hvor hardt vi prøver. -ts Anonymkode: c1350...b1c
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 25. august 2018 #11 Skrevet 25. august 2018 On 8/16/2018 at 3:10 AM, AnonymBruker said: Magic Missile er en god evokasjonsspell for nye trollmenn/trollkvinner. (Nei ikke troll som i internettroll). Men den kan gjøre skade, så ikke rett den mot noen du liker. Siden du spør etter lovespells kan jeg anbefale Charm Person for å få noen til å like deg, den trenger du ikke være trollkvinne for å bruke, kan brukes av andre også. Vil du beskytte deg mot ting som kan gå galt i kjærlighet kan du bruke abjurasjonspellen Love Ward. Den spellen er ofte forbudt da, så ikke si til noen at du bruker den. Håper det hjalp! Lykke til og vær forsiktig Anonymkode: 3de4d...763 Vanvittig uforsvarlig av deg å anbefale en evokasjonsspell til noen som tydeligvis ikke har noen erfaring på området, og det hjelper ikke at du ber henne 'være forsiktig' heller. Evokasjon er mørk, destruktiv magi, og det er det egentlig ingen som bør lefle med. Og seriøst, abjurasjonsspells? Love Ward? Hvor har du gått i lære?Det er jo ikke beskyttelse hun er ute etter, og spesielt ikke beskyttelse mot kjærlighet. Enchantments er veien å gå; charm person, hold person, sleep o.s.v. Ikke minst er det også trygt.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #12 Skrevet 25. august 2018 3 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Vanvittig uforsvarlig av deg å anbefale en evokasjonsspell til noen som tydeligvis ikke har noen erfaring på området, og det hjelper ikke at du ber henne 'være forsiktig' heller. Evokasjon er mørk, destruktiv magi, og det er det egentlig ingen som bør lefle med. Og seriøst, abjurasjonsspells? Love Ward? Hvor har du gått i lære?Det er jo ikke beskyttelse hun er ute etter, og spesielt ikke beskyttelse mot kjærlighet. Enchantments er veien å gå; charm person, hold person, sleep o.s.v. Ikke minst er det også trygt. Kunne du forklart hva de spellsene du anbefaler går ut på og hvordan de utføres? Det er snakk om å få til bake en eks, alle naturlige ting er testet ut som å skrive det jeg føler osv. Jegvhlres jo veldig kald og kynisk ut som vil tvinge han tilbake, men jeg tror ikke der blir tvang innerst inne.... Jeg tror og føler og mener at vi er ment to be. I det minste et speil som fører oss tilbake i kontakt da, så kan han avgjøre selv ang følelser. Anonymkode: c1350...b1c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #13 Skrevet 25. august 2018 Hva er denne magien? Altså, er det en paryme du har på deg, er jo en som heter Love Spell fra Victoria Secret. Ha ha. Er det å ønske noe? Eller hva i vuleste er det? Og til dere som skriver "mørk magi"... hva er konsekvensen? Anonymkode: db68e...e97
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #14 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er denne magien? Altså, er det en paryme du har på deg, er jo en som heter Love Spell fra Victoria Secret. Ha ha. Er det å ønske noe? Eller hva i vuleste er det? Og til dere som skriver "mørk magi"... hva er konsekvensen? Anonymkode: db68e...e97 Det er noen vibber man sender ut gjennom dem spirutuelle verdenen. Som jeg har forstått det så er konsekvensen backfire, at du får igjen med noe veldig negativt som en sykdom osv. Men jeg tror ikke man får noe backfire hvis man fjør det av gode hensikter og ikke onde. Anonymkode: c1350...b1c
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 25. august 2018 #15 Skrevet 25. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kunne du forklart hva de spellsene du anbefaler går ut på og hvordan de utføres? Det er snakk om å få til bake en eks, alle naturlige ting er testet ut som å skrive det jeg føler osv. Jegvhlres jo veldig kald og kynisk ut som vil tvinge han tilbake, men jeg tror ikke der blir tvang innerst inne.... Jeg tror og føler og mener at vi er ment to be. I det minste et speil som fører oss tilbake i kontakt da, så kan han avgjøre selv ang følelser. Anonymkode: c1350...b1c Har tatt en ed om å ikke dele disse tingene med gud-og-hvermann, og har vel allerede sagt mer enn jeg bør. Men det du er på jakt etter er en kombo av to spells: først 'fear', og deretter 'hold person'.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #16 Skrevet 25. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noen vibber man sender ut gjennom dem spirutuelle verdenen. Som jeg har forstått det så er konsekvensen backfire, at du får igjen med noe veldig negativt som en sykdom osv. Men jeg tror ikke man får noe backfire hvis man fjør det av gode hensikter og ikke onde. Anonymkode: c1350...b1c Jeg gjør det ikke av onde hensikter. Men vibber sender vi hele tiden! Er jeg negativ en dag/deprimert eller nærmer meg angstanfall, kaller jeg det lave energier. Det er mye sant i dette. For når jeg har hatt lave energier og prøvd å rømme fra det, har ingenting skjedd. F.eks om jeg tok kontakt med venner om de ville finne på noe....ingen svarte, ellers kunne de ikke. Har jeg skikkelig opptur så kunne jeg bli kalt inn til jobbintervju, høre jeg har fått jobben, apørsmål om jeg vil være med på noe osv.. Anonymkode: db68e...e97
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #17 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, HerrBæsjerumpehull skrev: Har tatt en ed om å ikke dele disse tingene med gud-og-hvermann, og har vel allerede sagt mer enn jeg bør. Men det du er på jakt etter er en kombo av to spells: først 'fear', og deretter 'hold person'. Hæ? Anonymkode: db68e...e97
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #18 Skrevet 25. august 2018 1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Har tatt en ed om å ikke dele disse tingene med gud-og-hvermann, og har vel allerede sagt mer enn jeg bør. Men det du er på jakt etter er en kombo av to spells: først 'fear', og deretter 'hold person'. Men kunne du hjulpet meg på pm? Jeg har slitt så med dette og såpass lenge at jeg vet ikke lenger om noe er verdt det hvis jeg ihvertfall ikke får gjort et ordentlig forsøk. Får ikke ro. Anonymkode: c1350...b1c
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 25. august 2018 #19 Skrevet 25. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hæ? Anonymkode: db68e...e97 Begge er 'enchantments', eller det man på norsk kaller 'forhekselser'. Ufarlige spells som går over i løpet av et par dager. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men kunne du hjulpet meg på pm? Jeg har slitt så med dette og såpass lenge at jeg vet ikke lenger om noe er verdt det hvis jeg ihvertfall ikke får gjort et ordentlig forsøk. Får ikke ro. Anonymkode: c1350...b1c Kan ikke det, dessverre. Det er ikke etisk. Selv om det er snakk om ufarlige enchantments, så er det fortsatt å leke med andre menneskers frie vilje. Og det er ikke rett. Du får heller google noen av disse begrepene, og se hva du finner.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #20 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, HerrBæsjerumpehull skrev: Begge er 'enchantments', eller det man på norsk kaller 'forhekselser'. Ufarlige spells som går over i løpet av et par dager. Kan ikke det, dessverre. Det er ikke etisk. Selv om det er snakk om ufarlige enchantments, så er det fortsatt å leke med andre menneskers frie vilje. Og det er ikke rett. Du får heller google noen av disse begrepene, og se hva du finner. Men er det trygt da ? Hva gjør disse spelsene og er det garantert at det fungerer ? Jeg har googlet opp og ned og i mente og fant et par spells jeg har prøvd for noen mnd siden men er ingen tegn til at det fungerer. Det var noe voldsomme greier og mye styr for å få det til og mange utrolig merklige ingredienser. Fant det ene på whishbonix og det andre av en dame som driver med sånt. Anonymkode: c1350...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå