AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Ting er vanskelig nå.. finner meg ikke jobb, økonomiem er veldig dårlig.. kjæresten min som jeg har vært sammen med i 7 år får ikke kommet til norge fordi jeg har for dårlig inntekt ( han bor i utlandet ) Lurer da på om noen ønsker å spå meg.. hadde vært koselig med svar ❤️ Anonymkode: b7379...ccc
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Heisann, tror jeg ser deg! Hva slags intern holdning har du rundt det å skaffe deg jobb da? er du gira? På'n? er du villig til å stå på og virkelig prøve og lete? Eller føler du at du har truffet veggen og sliter med å finne viljen og energien til å gjøre nettop dette? Du kommer til å bli gjenforent med mannen men det er noe inne i deg du må bryte opp i. Du må kvitte deg med noen gamle holdninger. Akkurat hvilke vet jeg ikke men det virker som disse holder deg litt tilbake. Du må finne energien og stå på vilje. Kansje du trenger en skikkelig energi boost? Eller finne inspirasjon og troen på at du fikser dette? Anonymkode: 58e42...93c
FrodeF Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann, tror jeg ser deg! Hva slags intern holdning har du rundt det å skaffe deg jobb da? er du gira? På'n? er du villig til å stå på og virkelig prøve og lete? Eller føler du at du har truffet veggen og sliter med å finne viljen og energien til å gjøre nettop dette? Du kommer til å bli gjenforent med mannen men det er noe inne i deg du må bryte opp i. Du må kvitte deg med noen gamle holdninger. Akkurat hvilke vet jeg ikke men det virker som disse holder deg litt tilbake. Du må finne energien og stå på vilje. Kansje du trenger en skikkelig energi boost? Eller finne inspirasjon og troen på at du fikser dette? Anonymkode: 58e42...93c 😂😂😂😂 Dagens beste 😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Hvilket land? Anonymkode: b63ec...299
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 On 8/16/2018 at 5:57 PM, FrodeF said: 😂😂😂😂 Dagens beste 😂😂😂😂 Hvorfor må du inn i alle tråder her og disse de som spår? La nå folk holde på.. Anonymkode: 714c3...9c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå