Gå til innhold

Hvor lenge etter kom babyen deres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene ikke klart å holde så mye inni meg, og i dag har jeg hatt skikkelig løs mage. Har hørt at det er forberedelse til fødsel fra tarmen sin side at den «tømmer seg». 

Har du hatt løs mage før fødsel, og hvor lang tid tok det fra det begynte til du fødte? 😊

Anonymkode: 73dd8...f53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk løs mage først da riene begynte å komme begge gangene :) men det kan være nært, ja. 

Anonymkode: 07123...96b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk løs mage først da riene begynte å komme begge gangene :) men det kan være nært, ja. 

Anonymkode: 07123...96b

Er vel egentlig kynnere som får meg til å måtte på do, da kynnerne har blitt veldig vonde og kraftige! Holder ofte med en kynner før jeg må løpe på do! 😒 Håper det tar seg opp og blir til rier ila de nærmeste dagene 🙌🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løs mage KAN skje i forbindelse med fødsel, men det er dessverre ikke slik at det må ha noe med fødsel å gjøre. Mange opplever hyppigere og noen ganger løsere avføring i flere uker før termin og fødsel, pga baby tar mer plass i magen og trykker på tarmene. Var jeg deg ville jeg innstilt meg på at det er tilfeldig og ikke noe med fødsel å gjøre, for mest sannsynlig er det årsaken. Men i de tilfellene jeg vet om har det startet noen dager før fødsel. 

Anonymkode: 12e7f...e9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Sinsiew skrev:

Hadde løs mage i to uker. Ble igangsatt. 

Samme her. Fikk løs mage ca uke 38-39. Ble satt igang en uke på overtid. Begge ganger.

Anonymkode: 9b5d9...860

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det nå hver dag i snart to uker... Er i uke 39. Ingen rier enda. Men forferdelige menssmerter og kraftige kynnere hver kveld. Er så sliten i kroppen, magen er bare øm og vond hele tiden. Trøster meg med at forstoppelse hadde vært mye verre :P 

Anonymkode: c3d34...623

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2018 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Har de siste dagene ikke klart å holde så mye inni meg, og i dag har jeg hatt skikkelig løs mage. Har hørt at det er forberedelse til fødsel fra tarmen sin side at den «tømmer seg». 

Har du hatt løs mage før fødsel, og hvor lang tid tok det fra det begynte til du fødte? 😊

Hadde lettere mageknip i 7 dager før det var i gang, ikke løs mage eller forstoppelse heller. Ikke hadde jeg ryddedilla som jeg vet mange kan få. Jeg hadde lette mageknip og sov dårlig 😊 ut fra termin kom han 3 dager over.

Anonymkode: d0994...b1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skikkelig løs mage, omtrent diare, den dagen jeg fødte. Dette gjorde at da jeg tidlig på kvelden fikk tilbud om klyster på fødeavdelingen, så var jeg allerede helt tom og det kom ikke ut et gram etter klysteret. 

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett rundt hjørnet.

Da venter jeg bare her, ønsker deg lykke til, og skal feire stadiet ditt så langt med en kopp te. 

giphy.gif

Regner med det blir stille her lenge fremover, da baby melder sin ankomst.

Vi heier på deg :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet med forstoppelse hele svangerskapet, men ca. 2-3 uker før fødselen fikk jeg plutselig løs mage. Det varte til knerten kom ut. 

Anonymkode: 88df2...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk veldig løs mage etter middag en dag, satt på do i nærmere to timer :P Fullstendig tømming av alle ender. Riene startet sent samme kveld :) 

Anonymkode: c4a7b...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig løs mage fra tidlig om morgenen, roet seg etter et par timer og da startet riene. Baby ute samme kveld.

Anonymkode: c7714...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt løs mage de siste ukene, men den ble enda løsere kvelden før fødselen, såpass at jeg lurte på om jeg hadde spist noe dårlig. Riene startet kl. 11 dagen etter.

Anonymkode: 2aeb3...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Wonders skrev:

Rett rundt hjørnet.

Da venter jeg bare her, ønsker deg lykke til, og skal feire stadiet ditt så langt med en kopp te. 

giphy.gif

Regner med det blir stille her lenge fremover, da baby melder sin ankomst.

Vi heier på deg :kghjerte:

Var dette skrevet til meg, wonders?

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merket ikke noe sånt med det første barnet, men med nr 2 fikk jeg løs mage dagen før. Var da noen dager over termin.

Anonymkode: 5756c...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Var dette skrevet til meg, wonders?

TS

Så klart. Beklager at jeg glemte å sitere. Er så spent nå. Står det bra til med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Wonders skrev:

Så klart. Beklager at jeg glemte å sitere. Er så spent nå. Står det bra til med deg? 

Har ikke skjedd noe enda, venter spent 💕🌟

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 20.8.2018 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Har ikke skjedd noe enda, venter spent 💕🌟

TS

Tenker det har skjedd noe nå...

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...