AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #41 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Ordlegge deg ordentlig. Ja det smalt fra rette hold Anonymkode: fd352...28d
Snaskesnusken Skrevet 15. august 2018 #42 Skrevet 15. august 2018 Jeg spiser kjøtt og grønnsaker men har en diett som ligger mer mot grønnfor.
Snaskesnusken Skrevet 15. august 2018 #43 Skrevet 15. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det smalt fra rette hold Anonymkode: fd352...28d ?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #44 Skrevet 15. august 2018 Denne tråden handler ikke om meg. Den handler ikke om diett. Den handler om morbide og hysteriske grill-kjøtt reklamer og andre misvisende ost/melk/ kjøtt reklamer som hoverer over dyrs liv på en nedrig måte. INGEN kuer på bås er lykkelige ! Vennligst slutt å skap illusjoner om det reklame-folk. Får evt sende de et brev ettersom denne tråden utarter seg i feil retning. Eller lage avstemning ? Dunno . På tide at de groteske reklamene tar slutt. Ville vært mindre grotesk å vise sannheten spør du meg. Anonymkode: fd352...28d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #45 Skrevet 15. august 2018 34 minutter siden, AnonymBruker said: Nei vei. Ku og kalv skilles selvom det er økologisk. Hannkyllinger kvernes opp levende selvom det er frittgående og alle ender samme skjebne på det samme slakteriet Anonymkode: 579c1...894 Jeg tror du har hørt på NRK-propaganda. Økologisk ER forskjellig fra konvensjonelt, sett deg inn i reglene! Ja, de skiller dessverre også ku og kalv om det er økologisk, og forskjellene i dyrevelferd er ikke så veldig store når det gjelder storfe, men når det gjelder høns er det stor forskjell. Økologiske høns har flere ganger større plass enn konvensjonelle, og de får gå ut, det får aldri konvensjonelle. Det er også forskjell på foret. De økologiske får økologisk for, dermed ikke GMO-mais og soya og annet tvilsomt. Frittgåene og burhøns er same shit different wrapping, men økologisk er altså noe annet, de har definitivt bedre liv. Anonymkode: c841d...e12
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #46 Skrevet 15. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Denne tråden handler ikke om meg. Den handler ikke om diett. Den handler om morbide og hysteriske grill-kjøtt reklamer og andre misvisende ost/melk/ kjøtt reklamer som hoverer over dyrs liv på en nedrig måte. INGEN kuer på bås er lykkelige ! Vennligst slutt å skap illusjoner om det reklame-folk. Får evt sende de et brev ettersom denne tråden utarter seg i feil retning. Eller lage avstemning ? Dunno . På tide at de groteske reklamene tar slutt. Ville vært mindre grotesk å vise sannheten spør du meg. Anonymkode: fd352...28d Joda det gjør den. Alle tråder på KG handler om TS Anonymkode: c841d...e12 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #47 Skrevet 16. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Joda det gjør den. Alle tråder på KG handler om TS Anonymkode: c841d...e12 Personangrep Anonymkode: fd352...28d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #48 Skrevet 16. august 2018 Rart det er stor frustrasjon og irritasjon rundt trivago reklamen men at disse grill/ ost/ melk reklamene får holde på med hysteriet sitt. Det er ekkelt Anonymkode: fd352...28d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #49 Skrevet 16. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden handler ikke om meg. Den handler ikke om diett. Den handler om morbide og hysteriske grill-kjøtt reklamer og andre misvisende ost/melk/ kjøtt reklamer som hoverer over dyrs liv på en nedrig måte. INGEN kuer på bås er lykkelige ! Vennligst slutt å skap illusjoner om det reklame-folk. Får evt sende de et brev ettersom denne tråden utarter seg i feil retning. Eller lage avstemning ? Dunno . På tide at de groteske reklamene tar slutt. Ville vært mindre grotesk å vise sannheten spør du meg. Anonymkode: fd352...28d Du er hjertelig velkommen til å besøke mine dyr. Her går kalvene sammen med kua så lenge de dier. Nå kan ikke en kalv drikke så mye melk som kua produserer i løpet av ett døgn, så derfor må de også melkes så de ikke får spreng. Anonymkode: 9c9fb...8ff 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #50 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du er hjertelig velkommen til å besøke mine dyr. Her går kalvene sammen med kua så lenge de dier. Nå kan ikke en kalv drikke så mye melk som kua produserer i løpet av ett døgn, så derfor må de også melkes så de ikke får spreng. Anonymkode: 9c9fb...8ff Det er ikke vanlig. har selv vært på ulike gårder og sett kalver separert og satt i små båser der de ikke kan gjøre annet enn å stå og ligge. Mange går også på betong med mye avføring og er gjerne skitne fra det. Hvilke type kuer har du? Det må være en sykelig form for ku du har der den får melkespreng om kalven ikke dier. Hadde det vært naturen hadde kuene blitt utryddet Anonymkode: 93e97...c1a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #51 Skrevet 16. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanlig. har selv vært på ulike gårder og sett kalver separert og satt i små båser der de ikke kan gjøre annet enn å stå og ligge. Mange går også på betong med mye avføring og er gjerne skitne fra det. Hvilke type kuer har du? Det må være en sykelig form for ku du har der den får melkespreng om kalven ikke dier. Hadde det vært naturen hadde kuene blitt utryddet Anonymkode: 93e97...c1a En ku som har fått kalv melker ca 30-40 liter i døgnet. Kalven drikker ca halvparten. Kalven dier dessverre ikke fra alle spenene så derfor må kua også melkes i tillegg. Anonymkode: 9c9fb...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #52 Skrevet 16. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du har hørt på NRK-propaganda. Økologisk ER forskjellig fra konvensjonelt, sett deg inn i reglene! Ja, de skiller dessverre også ku og kalv om det er økologisk, og forskjellene i dyrevelferd er ikke så veldig store når det gjelder storfe, men når det gjelder høns er det stor forskjell. Økologiske høns har flere ganger større plass enn konvensjonelle, og de får gå ut, det får aldri konvensjonelle. Det er også forskjell på foret. De økologiske får økologisk for, dermed ikke GMO-mais og soya og annet tvilsomt. Frittgåene og burhøns er same shit different wrapping, men økologisk er altså noe annet, de har definitivt bedre liv. Anonymkode: c841d...e12 😂 Anonymkode: 579c1...894 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #53 Skrevet 16. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanlig. har selv vært på ulike gårder og sett kalver separert og satt i små båser der de ikke kan gjøre annet enn å stå og ligge. Mange går også på betong med mye avføring og er gjerne skitne fra det. Hvilke type kuer har du? Det må være en sykelig form for ku du har der den får melkespreng om kalven ikke dier. Hadde det vært naturen hadde kuene blitt utryddet Anonymkode: 93e97...c1a Nå er jo kuer husdyr. Anonymkode: 908a0...97b 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #54 Skrevet 16. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanlig. har selv vært på ulike gårder og sett kalver separert og satt i små båser der de ikke kan gjøre annet enn å stå og ligge. Mange går også på betong med mye avføring og er gjerne skitne fra det. Hvilke type kuer har du? Det må være en sykelig form for ku du har der den får melkespreng om kalven ikke dier. Hadde det vært naturen hadde kuene blitt utryddet Anonymkode: 93e97...c1a Du har aldri ammet, skjlnner jeg? Anonymkode: 13458...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #55 Skrevet 16. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: 😂 Anonymkode: 579c1...894 Hva var det du fant så rasende festlig i posten min? Anonymkode: c841d...e12
mortilen Skrevet 16. august 2018 #56 Skrevet 16. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: På seg selv kjenner man andre🤪. Anonymkode: 1aa16...1e4 På seg selv kjenner man ingen andre 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #57 Skrevet 16. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Personangrep Anonymkode: fd352...28d Det er slik man diskuterer på KG ja. Anonymkode: c841d...e12
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #58 Skrevet 16. august 2018 6 minutter siden, mortilen skrev: På seg selv kjenner man ingen andre Alt og du er jo pure definition på en som kaster sten i glasshus. Du angriper reklamene og sier de er misvisende,men fortsetter å støtte industrien Anonymkode: 579c1...894 1
Absol Skrevet 16. august 2018 #59 Skrevet 16. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanlig. har selv vært på ulike gårder og sett kalver separert og satt i små båser der de ikke kan gjøre annet enn å stå og ligge. Mange går også på betong med mye avføring og er gjerne skitne fra det. Hvilke type kuer har du? Det må være en sykelig form for ku du har der den får melkespreng om kalven ikke dier. Hadde det vært naturen hadde kuene blitt utryddet Anonymkode: 93e97...c1a Når var du sist i et fjøs? Det er da mange år siden lov om løsdrift tredde i kraft. Tror vi bygget om fjøset veldig tidlig på 2000 tallet... Loven krever også rent underlag med gummimatte av en viss tykkelse. Tror du har sett for mange YouTube videoer... 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #60 Skrevet 16. august 2018 Nope. Blir ikke støttet av å se denne morsomme reklame! Ble faktisk fristet å gå ut og kjøpe masse grillmat og ha skikkelig kjøtt grilling denne dagen. Dere må gi dere- noen av oss elsker kjøtt og kommer aldri å slutte å spise det! Anonymkode: db09d...c27 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå