AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Ja, de florerer. Det er ekkelt og morbid når man ser en grill dekket av alt mulig kjøtt med overvektige mennesker dansende rundt. (Satt på spissen ...) kjøtt burde spises med respekt for dyret som har levd. Jeg synes også det er misvisende med «glade kuer» i forbindelse m sjokolade melk og ost etc. Jeg har jobbet i fjøs, og det er ingen lykkelige kuer der. Kalvene blir tatt vekk fra moren etter én dag, og roper etter sin mor. Moren blir da pumpet for melk som skulle vært til kalven. Æsj!! Folk i reklamebransjen burde tatt praksis i fjøs og slakteri før de produserte slike ekle fantastiske misvisende reklamer...! Snart kommer fårikål, så ribbe..og pinnekjøtt ...! Vis respekt for dyrenes levde liv! Anonymkode: fd352...28d 18
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Noen fler som er enige i dette ? Jeg blir kvalm av de reklamene. Kvalm av hysteriet og den manglende respekten. Ribbe til 14 kr kg, fy f... respektløst. Anonymkode: fd352...28d 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Hopp over reklamene da. Anonymkode: 908a0...97b 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen fler som er enige i dette ? Jeg blir kvalm av de reklamene. Kvalm av hysteriet og den manglende respekten. Ribbe til 14 kr kg, fy f... respektløst. Anonymkode: fd352...28d Og hvem tjener på dette ? Ikke bonden. Anonymkode: fd352...28d 2
CoolSistah Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 Ja. Jeg er heller ikke vegetarianer, men det gjør meg trist at dyr ses på som gjenstander. Enig i at man bør ha respekt for livene deres. Tanken på alle dyrene som dør sett i sammenheng med alle tonnene mat som kastes, er vond. 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 3 minutter siden, CoolSistah skrev: Ja. Jeg er heller ikke vegetarianer, men det gjør meg trist at dyr ses på som gjenstander. Enig i at man bør ha respekt for livene deres. Tanken på alle dyrene som dør sett i sammenheng med alle tonnene mat som kastes, er vond. Ja nettopp ! Anonymkode: fd352...28d 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hopp over reklamene da. Anonymkode: 908a0...97b Huff, din apatiske holdning er skremmende men dessverre ikke utypisk for vår tid Anonymkode: fd352...28d 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huff, din apatiske holdning er skremmende men dessverre ikke utypisk for vår tid Anonymkode: fd352...28d På seg selv kjenner man andre🤪. Anonymkode: 1aa16...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #10 Skrevet 15. august 2018 5 minutter siden, Rucula skrev: veldig enig!!! Takk, føler meg nesten rar. Alle ler av han tykke som danser men jeg blir både trist og kvalm av den og andre tilsvarende grill/kjøtt/ost/melk reklamer Anonymkode: fd352...28d 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #11 Skrevet 15. august 2018 Nei jeg blir ikke støtt eller krenka. Jobb med deg selv! Anonymkode: 52961...388 7
Rucula Skrevet 15. august 2018 #12 Skrevet 15. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg blir ikke støtt eller krenka. Jobb med deg selv! Anonymkode: 52961...388 kanskje du heller skal utvikle litt empati? 8
Oddy Skrevet 15. august 2018 #13 Skrevet 15. august 2018 (endret) Altså, reklamebransjer tenker ikke slik som deg. Det eneste de tenker er hvordan de kan lage reklamen slik at kunder får lyst til å kjøpe det. Grunnen til at de viser glade kyr ved for eksempel på melkesjokolader er jo fordi at folk skal tro at melka er mye bedre fordi kua er glad. Er veldig idiotisk men folk kjøper det. Når folk ser glade dyr som ''skal ha med produktet å gjøre'' så blir en litt mer keen på produktet. Hadde det vist sannheten hadde jo neppe folk punga ut penger Endret 15. august 2018 av Oddy 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #14 Skrevet 15. august 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de florerer. Det er ekkelt og morbid når man ser en grill dekket av alt mulig kjøtt med overvektige mennesker dansende rundt. (Satt på spissen ...) kjøtt burde spises med respekt for dyret som har levd. Jeg synes også det er misvisende med «glade kuer» i forbindelse m sjokolade melk og ost etc. Jeg har jobbet i fjøs, og det er ingen lykkelige kuer der. Kalvene blir tatt vekk fra moren etter én dag, og roper etter sin mor. Moren blir da pumpet for melk som skulle vært til kalven. Æsj!! Folk i reklamebransjen burde tatt praksis i fjøs og slakteri før de produserte slike ekle fantastiske misvisende reklamer...! Snart kommer fårikål, så ribbe..og pinnekjøtt ...! Vis respekt for dyrenes levde liv! Anonymkode: fd352...28d Helt enig med deg. Anonymkode: 6e00e...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #15 Skrevet 15. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg blir ikke støtt eller krenka. Jobb med deg selv! Anonymkode: 52961...388 Ærlig talt ! Har du vært m på slakt ? Vært i et slakteri ? Før ble feks kylling regnet som en delikatesse, nå flommer det over av nuggets. Ufyselig . Folk blir opplært til å tro kjøtt blir dyrket frem i innpakning i kjøledisken. Sykt er det. Anonymkode: fd352...28d 4
Maleficenta Skrevet 15. august 2018 #16 Skrevet 15. august 2018 Syns ikke reklamene er ille jeg da. Derimot hadde det vært det om de viste live slakting i reklamene. Eller om de viste noe typ en ku som står og beiter for så å vise et vakumpakket kjøttstykke etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #17 Skrevet 15. august 2018 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Syns ikke reklamene er ille jeg da. Derimot hadde det vært det om de viste live slakting i reklamene. Eller om de viste noe typ en ku som står og beiter for så å vise et vakumpakket kjøttstykke etterpå Ja man ser forskjellig på ting. Jeg har nå vært m på jakt og slakt , og industri-slakt. Jeg synes nesten alle burde vært m på slakt en gang og så sett med egne øyne hva som inngår i prosessen med å kjøpe biff i butikken, og dermed som forbruker kunne tatt et informert valg , isteden for å bli lullet inn i illusjonene til den kyniske reklamebransjen og industrien bak matvare-husene. Anonymkode: fd352...28d 5
Maleficenta Skrevet 15. august 2018 #19 Skrevet 15. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja man ser forskjellig på ting. Jeg har nå vært m på jakt og slakt , og industri-slakt. Jeg synes nesten alle burde vært m på slakt en gang og så sett med egne øyne hva som inngår i prosessen med å kjøpe biff i butikken, og dermed som forbruker kunne tatt et informert valg , isteden for å bli lullet inn i illusjonene til den kyniske reklamebransjen og industrien bak matvare-husene. Anonymkode: fd352...28d Ja man burde ta med barn på ekskursjon med skolen til en bondegård og et slakteri så de ser hvor pølsene og tacokjøttdeigen egentlug kommer fra 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #20 Skrevet 15. august 2018 En gang så jeg 7 menn dyre dresser m stresskoffert fra markedsføring / reklame avdelingen til en stor kjede stå og legge opp tyggegummi i stativet v kassen. Så de vet hva de driver med, med sine misvisende grusomme reklamer om glade griser som elsker å bli kotelett Anonymkode: fd352...28d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå