AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #21 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, T-Rex skrev: Jeg er littegrann uenig. For voksne er det vel greit nok å komme uforvarende over et par som har sex, men for barn blir det annerledes. Og jeg synes ikke det er helt ok at en gruppe mennesker legger beslag på et skogsområde på den måten. Nei, skog har vi jo så lite av i landet at det skulle bare mangle Anonymkode: 1f511...8bf 3
Gjest Bøff Eløff Skrevet 15. august 2018 #22 Skrevet 15. august 2018 Sognsvann har alltid vært en møteplass for menn.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #23 Skrevet 15. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må da være ok å homse litt:-) Anonymkode: 1f511...8bf Det må da være utrolig deilig siden det er så populært..... Anonymkode: f0f5c...516 1
Jr.Garcon Skrevet 15. august 2018 #24 Skrevet 15. august 2018 (endret) 26 minutter siden, T-Rex skrev: Jeg er littegrann uenig. For voksne er det vel greit nok å komme uforvarende over et par som har sex, men for barn blir det annerledes. Og jeg synes ikke det er helt ok at en gruppe mennesker legger beslag på et skogsområde på den måten. Jeg er voksen, men syns overhodet ikke det er greit 😮 Det er jo relativt motbydelig om en er på skogstur med unger/alene og blir ufrivillg vitne til sånt. Ukomfortabelt å la unger leke rundt der også - kondomer og drit (eller de bruker kanskje ikke kondomer men) , litt som at det er kjipt at parker blir ødelagt av narkomane og sprøytene de legger igjen. Må de ha seg midt i turløypa lissom? Det gikk lissom ikke an å finne et annet sted i skogen? Endret 15. august 2018 av Jr.Garcon 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #25 Skrevet 15. august 2018 28 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Sognsvann har alltid vært en møteplass for menn. Haha, det er mange captain americas på idrettshøgskolen som kjenner det verker litt i ødipuskomplekset i så fall. Anonymkode: d38e4...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #26 Skrevet 15. august 2018 7 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Jeg er voksen, men syns overhodet ikke det er greit 😮 Det er jo relativt motbydelig om en er på skogstur med unger/alene og blir ufrivillg vitne til sånt. Ukomfortabelt å la unger leke rundt der også - kondomer og drit (eller de bruker kanskje ikke kondomer men) , litt som at det er kjipt at parker blir ødelagt av narkomane og sprøytene de legger igjen. Må de ha seg midt i turløypa lissom? Det gikk lissom ikke an å finne et annet sted i skogen? Så det eneste dyret som ikke skal kunne knulle i fri natur er mennesket? Eller vil du legge de samme restriksjonene på hjort og rådyr? Anonymkode: d38e4...e4b 1
Jr.Garcon Skrevet 15. august 2018 #27 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det eneste dyret som ikke skal kunne knulle i fri natur er mennesket? Eller vil du legge de samme restriksjonene på hjort og rådyr? Anonymkode: d38e4...e4b Du, hjorten og rådyra tar mer hensyn, så det er ikke noe problem 6
GammelKaktus Skrevet 15. august 2018 #28 Skrevet 15. august 2018 Slike steder er der vel rundt alle byer, har iallfall fått høre mange underholdende historier fra min homofile kamerater. Dette er jo noe som foregår på seine kvelden og natta, ikke om dagen når barn er ute på tur. Jeg ser ikke helt problemet jeg, voksne samtykkende mennesker som utfolder seg i naturen. 😏 Er jo ikke slik at de stiller seg opp på motorveien i rushtiden og styrer på. 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #29 Skrevet 15. august 2018 22 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Slike steder er der vel rundt alle byer, har iallfall fått høre mange underholdende historier fra min homofile kamerater. Dette er jo noe som foregår på seine kvelden og natta, ikke om dagen når barn er ute på tur. Jeg ser ikke helt problemet jeg, voksne samtykkende mennesker som utfolder seg i naturen. 😏 Er jo ikke slik at de stiller seg opp på motorveien i rushtiden og styrer på. Nei, det er snakk om i skogen ved Sognsvann. Anonymkode: 1f511...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #30 Skrevet 16. august 2018 5 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: Slike steder er der vel rundt alle byer, har iallfall fått høre mange underholdende historier fra min homofile kamerater. Dette er jo noe som foregår på seine kvelden og natta, ikke om dagen når barn er ute på tur. Jeg ser ikke helt problemet jeg, voksne samtykkende mennesker som utfolder seg i naturen. 😏 Er jo ikke slik at de stiller seg opp på motorveien i rushtiden og styrer på. Eh, nei. Det skjer døgnet rundt. Jeg har sett det flere ganger, fra litt for nært hold. Synes det er ubehagelig å ferdes i området. Det er utrolig kjipt for barnefamilier som bor i området og vil bruke det til småturer. Kondomer slengt i skogen er også et altfor vanlig syn. Anonymkode: 904d8...d44 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #31 Skrevet 16. august 2018 Opplevd det selv også, for 1 måneds tid siden. Jeg syns det var pirrende jeg da. Hørte stønning og ble interessert og snek meg nærmere, til slutt lå jeg bare noen meter fra gutta som holdt på temmelig dyrisk. Ble faktisk kåt når jeg så hvordan den yngste og tynneste av guttene, han som ble pult, ble helt vill å faktisk hylte å skreik når orgasmen hans kom😊. Han andre som pulte han, bare fortsatte å ta han yngste, som begynte å ynke seg og kroppen hans begynte å skjelve igjen nesten rett etter orgasmen hans. Etter om trent 10 minutter bke han villere og villere og så spente kroppen til den yngste seg på nytt. Igjen kom det heftige stønn og hyl, samtidig som han andre brølte når de fikk orgasme samtidig😊 Anonymkode: e2a90...53e 3
T-Rex Skrevet 16. august 2018 #32 Skrevet 16. august 2018 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Nei, skog har vi jo så lite av i landet at det skulle bare mangle Anonymkode: 1f511...8bf "Hundremeterskog" i randsonen av Oslos bebyggelse er ikke fullstendig mangelvare, i forhold til antall turgåere, men det er ikke akkurat overskudd av den heller. Jeg vil forøvrig presisere at jeg ikke har noe imot at menn har sex med hverandre. Homs i vei, og gjerne i Guds frie natur! Endret 16. august 2018 av T-Rex 1
T-Rex Skrevet 16. august 2018 #33 Skrevet 16. august 2018 9 hours ago, Bøff Eløff said: Sognsvann har alltid vært en møteplass for menn. Nei, det var et lite område rundt Svartkulp som var det for 30-40 år siden. På østsiden av Sognsvann regjerte tenåringene, som solte seg og badet. Jeg trodde det var sånn fremdeles.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #34 Skrevet 16. august 2018 2 timer siden, T-Rex skrev: Nei, det var et lite område rundt Svartkulp som var det for 30-40 år siden. På østsiden av Sognsvann regjerte tenåringene, som solte seg og badet. Jeg trodde det var sånn fremdeles. Ting endrer seg, bare du som ikke henger med. Anonymkode: 71887...a01
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #35 Skrevet 16. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevd det selv også, for 1 måneds tid siden. Jeg syns det var pirrende jeg da. Hørte stønning og ble interessert og snek meg nærmere, til slutt lå jeg bare noen meter fra gutta som holdt på temmelig dyrisk. Ble faktisk kåt når jeg så hvordan den yngste og tynneste av guttene, han som ble pult, ble helt vill å faktisk hylte å skreik når orgasmen hans kom😊. Han andre som pulte han, bare fortsatte å ta han yngste, som begynte å ynke seg og kroppen hans begynte å skjelve igjen nesten rett etter orgasmen hans. Etter om trent 10 minutter bke han villere og villere og så spente kroppen til den yngste seg på nytt. Igjen kom det heftige stønn og hyl, samtidig som han andre brølte når de fikk orgasme samtidig😊 Anonymkode: e2a90...53e Er du mann eller dame ? Anonymkode: 62ec4...aa4
T-Rex Skrevet 16. august 2018 #36 Skrevet 16. august 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Ting endrer seg, bare du som ikke henger med. Anonymkode: 71887...a01 Jeg svarte på "det har alltid vært sånn". Alltid går lenger tilbake enn 30-40 år. Men sånn er det med unge mennesker. De klarer ikke å forestille seg at verden eksisterte før de ble født.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #37 Skrevet 16. august 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame ? Anonymkode: 62ec4...aa4 Jeg er dame/ jente 23. Anonymkode: e2a90...53e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #38 Skrevet 16. august 2018 Urettferdig. Finnes det ingen liknende steder i Oslo hvor også heterofile kan møtes og knulle i skogen? Jeg har lyst å knulle en random kvinne i skogen. Anonymkode: afe6e...eb9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #39 Skrevet 16. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame/ jente 23. Anonymkode: e2a90...53e La du deg i gresset å spionerte på dem mens du onanerte ?😈 Anonymkode: 62ec4...aa4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #40 Skrevet 16. august 2018 Sognsvann har vært homsemøtested i tiår med sex i skogen, så om hun farter der er det utrolig om hun ikke har sett det før. Anonymkode: 40df1...ca4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå