AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 det er faktisk enkelte som mener at fødselen kan fortelle mye om personligheten din og hvordan du blir. Jeg vet jo ikke hvordan alles fødsler var, men jeg kan sammenligne meg og søsteren min. Jeg er den innadvendte, sjenerte og en litt passiv person som må sparkes i gang. Søsteren min er stikk motsatt. Hun liker å ta ledelsen, alltid engasjert og har noe hun skulle sagt. Jeg ble født for sent, hadde også setefødsel. Hun kom litt for tidlig med hodet først. Anonymkode: 3ea2b...83d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Den av mine barn som kom 14 dager for sent er innadvent og barnet som kom 14 dager før termin er utadvent. Så nei, tror ikke det er mye hold i det. Anonymkode: 1eba9...10a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den av mine barn som kom 14 dager for sent er innadvent og barnet som kom 14 dager før termin er utadvent. Så nei, tror ikke det er mye hold i det. Anonymkode: 1eba9...10a men dette blir jo som meg og min søster. Anonymkode: 3ea2b...83d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 Stemmer ikke med mine barn ihvertfall. Hun som måtte bli satt i gang to uker over termin er den som er mest frempå. Den som er nest-mest frempå er den som ble født på termin men i sete, og ville ikke ut tilsynelatende. Den mest avslappede er den som ble født et par dager før termin, normal fødsel. Anonymkode: 5f05e...657
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 Tror det er heelt individuelt og har null med fødselen å gjøre. Jeg har tvillinger og de er helt forskjellige. Den ene er utadvent, sosial, avslappet og den andre innadvendt, liker å være alene og veldig avhengig av trygghet. Anonymkode: 0379e...a1b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 Broren min kom ut sidelengs og han er homo, så det er kanskje noe i det. Anonymkode: f8da1...0ca
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Broren min kom ut sidelengs og han er homo, så det er kanskje noe i det. Anonymkode: f8da1...0ca Keisersnitt her, lesbisk med astma. Anonymkode: d5cfa...6ce 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå