Gå til innhold

Smykker!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde vert så gøy om alle som driver med smykkelaging kunne lagt ut bilder av arbeidene sine:)..

Er så kjekt å se. Livets datter er jo kjempeflink:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Mulle7: virkelig flotte smykker!

kjempeflotte malerier da:)virkelig flink du:)

Skrevet

kjempeflotte malerier da:)virkelig flink du:)

Hjertelig takk!

For å ikke kuppe tråden, - er det flere smykkelagere her da? :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Du for noen fine smykker du lager. Lager du til eget forbruk bare eller selger du også?

de matrialene du bruker, er de allergivennlig?

hvor kjøper du utstyret fra?

Skrevet
Du for noen fine smykker du lager. Lager du til eget forbruk bare eller selger du også?  

de matrialene du bruker, er de allergivennlig?  

hvor kjøper du utstyret fra?  

Takk skal du ha Gjest! Nei, det jeg lager har nok for lenge siden oversteget eget forbruk :ler: , så jeg selger også litt. Legger ikke ut info her i forumet, men vil du vite mer, så send meg en PM, eller legg evt. inn en kommentar med mailadressen din i "fotoalbumet".

Så godt som alt jeg bruker av materialer skal være nikkelfritt. Utstyret kjøper jeg litt her og litt der... Det er en utrolig gøyal hobby! :)

Gjest Cerise
Skrevet

Kjempefine smykker Mulle7,imponert!!

Skrevet

Flotte ting dere lager! Jeg har også begynt så vidt med dette - og det er jo så gøy! Men jeg skulle gjerne hatt noen tips om dette med å feste låser. Slik at de sitter, mener jeg. Noen som har noen tegninger eller lignende på dette?

Skrevet

Tusen takk! Denne siden var jo bare genial, da! :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Mulle7: virkelig flotte smykker!

Utrolig fine malerier loop :-)

Skrevet

Utrolig fine malerier loop :-)

Hjertelig takk!

Skrevet
Her finner du det meste av det jeg har rukket å lage så langt (begynte i oktober -04)
Skrevet

Har du brukt swarowski-krystaller på [url=http://www.seterholtet.com/smykker-filer/Smykke%20nr41%20m%20solvkjede%20og%20gronn%20swarovski.jpg]dette, ThereseF?

Ja, det stemmer det LD! Ble veldig fornøyd med det!

Men fy så vanskelig å få tak i den grønnfargen! (det var ei dame som ville ha en mørk grønn, og uansett hvor jeg lette var det bare lysere farger... Derfor endte jeg opp med swarovski fra USA!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...