AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Før denne sommeren søkte jeg på to identiske sommerjobber, og sendte derfor ut to like søknader til begge stedene. Jeg fikk tilbud om den ene og takket derfor ja. Litt etterpå fikk jeg også tilbud om den andre, men hadde da altså takket ja til den første. Jeg vil gjerne søke igjen i sommer, men syns det blir vanskelig å skulle skrive en ny og kreativ søknad igjen. Må man skrive en ny søknad hver gang, eller kan jeg sende inn samme søknad som i år? Det er akkurat den samme jobben jeg søker på. Anonymkode: 1add7...b09
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Ville sendt inn samme, men lagt til at jeg har jobbet der før, at jeg trivdes, sagt noe om hva jeg lærte i jobben osv. Anonymkode: b584d...439
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville sendt inn samme, men lagt til at jeg har jobbet der før, at jeg trivdes, sagt noe om hva jeg lærte i jobben osv. Anonymkode: b584d...439 Ser at det kom litt dårlig frem i HI, men jeg tenker altså å søke på den jobben jeg fikk, men ikke tok fordi jeg allerede hadde sagt ja til den andre. Har da altså ikke jobbet der før. Anonymkode: 1add7...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå